Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hoi meneer Experiment, daar ben ik weer zoals besproken heb ik de pc goed schoongemaakt, nieuwe koelpasta erop.resultaten:[ATTACH]14247[/ATTACH]Uitstekend!! na 5 minuten prime95 te hebben gedraaid max 62 graden op 1.3V.. Dat is goed zover.Maar ik merk eigenlijk niks qua snelheid etc.. misschien een tikje omhoog ??Btw zoals eerder ook besproken bij CPU-Z zie ik constant de core speed veranderen van 2.4 naar 3.4mhz, ik heb in bios "speedstep" uitgezet maar het blijft t zelfde in CPU-Z vermelden.. betekend dit dat de cpu steeds op onregelmatige snelheid werkt??Zie afbeelding:[ATTACH]14248[/ATTACH][ATTACH]14249[/ATTACH]
Hoi meneer Experiment, daar ben ik weer zoals besproken heb ik de pc goed schoongemaakt, nieuwe koelpasta erop.
resultaten:
[ATTACH]14247[/ATTACH]
Uitstekend!! na 5 minuten prime95 te hebben gedraaid max 62 graden op 1.3V..
Dat is goed zover.
Maar ik merk eigenlijk niks qua snelheid etc.. misschien een tikje omhoog ??
Btw zoals eerder ook besproken bij CPU-Z zie ik constant de core speed veranderen van 2.4 naar 3.4mhz, ik heb in bios "speedstep" uitgezet maar het blijft t zelfde in CPU-Z vermelden.. betekend dit dat de cpu steeds op onregelmatige snelheid werkt??
Zie afbeelding:
[ATTACH]14248[/ATTACH][ATTACH]14249[/ATTACH]