Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds ik deze computer heb ik heb ik altijd al last gehad van BSOD's, nu laatste tijd steeds vaker.
Heb uiteindelijk tog de moeite genomen om dit even uit te zoeken, via bluescreen viewer kon ik de meest voorkomende error nazien en dat is de : "ntoskrnl.exe "
Natuurlijk heb ik dit even op internet nagezocht wikipedia gaf aan dat het met de Geheugens/HDD te maken kon hebben, ik heb diverse diagnostic scan's uitgevoerd voor mijn Samsung HDD, 0 fouten.
Daarna met Memtest een scan laten uitvoeren en na ongeveer 2 uur deze resultaat:
Mijn vraag is nu, met zoveel errors betekend dit dat mijn geheugens kapot zijn ?.. iemand enig idee??
Dat word een nieuw setje kopen.
Dit is waarschijnlijk ook de oorzaak van de vastlopers, BSOD's etc.
Levenslange garantie is niet 'levenslang'.
Als een product een levensduur heeft van 6 jaar. Dan heb je 6 jaar garantie om maar een voorbeeld te noemen.
Dat word een nieuw setje kopen.
Dit is waarschijnlijk ook de oorzaak van de vastlopers, BSOD's etc.
Levenslange garantie is niet 'levenslang'.
Als een product een levensduur heeft van 6 jaar. Dan heb je 6 jaar garantie om maar een voorbeeld te noemen.
Experiment meneer ik heb die hyperx 2gb 1200mhz sticks besteld komt morgen binnen, voordat ik het fout doe wil ik nogmaals zeker weten wat in welke slotje moet. De huidige zijn 4gb 800mhz (2x 2gb en deze zitten in slot 1 en 2) en de nieuwe 2x 1GB 1200mhz ook hyperx.. heb al gekeken op asus site mijn moederbord ondersteund 1200mhz, totdat ik nieuwe krijg van kingston zal ik deze combi moeten aanhouden.
Ik zou gewoon 1 reepje nemen, bios op stock zetten (niet vergeten!) en dan dat reepje in elk slot proberen.
Eerst in slot 1, vervolgens in slot 2 etc.
Dan t volgende reepje in slot 1, slot 2 etc.
Kortom, try and error.....
Dan kom je er vanzelf achter of het aan het/een reepje ligt of aan een slot.
Uiteindelijk weet je hoeveel goede reepjes en goede sloten je hebt.
Ik zou gewoon 1 reepje nemen, bios op stock zetten (niet vergeten!) en dan dat reepje in elk slot proberen.
Eerst in slot 1, vervolgens in slot 2 etc.
Dan t volgende reepje in slot 1, slot 2 etc.
Kortom, try and error.....
Dan kom je er vanzelf achter of het aan het/een reepje ligt of aan een slot.
Uiteindelijk weet je hoeveel goede reepjes en goede sloten je hebt.
Oke, mijn 1e ingeving is dus dat 1 reep kaduuk is.
Weet je nog in welk slot je t goede reepje deed?
Als jij de bios op stock hebt gezet, hoef je niks met timings of voltages te doen. Je kunt hooguit checken of t voltage op de sticker van je reep, overeen komt met t voltage in de bios.