• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Puch MS50-L (1956)

HailBaal

Junior Member
eens een project van mij waar ik nog en flinke tijd mee bezig ga zijn.

Eind december was mijn auto kapot. motor was gaar geworden en nog wat andere dingen en ik ben geen automonteur (mocht je een lijstje willen: koppakking, thermostaat, achterveren, achterlichtunit). ging bij de dealer iets van 3000 euro kosten en dan zouden er nog wat dingen aankomen. bij een mannetje zou dit iets van 1000 euro gaan kosten. vond het de auto niet meer waard omdat ik deze voor 65 euro heb gekocht. heb er achteraf wel spijt van. Was een geweldige auto om in te rijden. Lelijk maar reed heerlijk (Deawoo Nexia 93).

Maar ik heb een mooie brommer gekocht en dat is eigenlijk leuker dan de auto.


Foto's zeggen wat meer dan plaatjes, dus bij deze toen ik de beslissing maakte om deze te kopen:

838060589_6_y1fL.jpeg


838057524_6_-E3o.jpeg


22-01-2010

Moet natuurlijk wel kunnen remmen en om die reden word er een achterwiel in gezet met een dikkere achternaaf:


854590692_6_cqT0.jpeg




26-01-2010

Kenteken is op mijn naam gezet en de verzekering is ook al geregeld.

855618904_6_-Yfo.jpeg


855631141_6_-BiS.jpeg


855631912_6_OVVI.jpeg


855632953_6_Kl7m.jpeg


02-02-2010:

Afgelopen weekend was natuurlijk Kauwe Klauwen. Zoals op de foto's te zien is heb ik vals gespeeld, maar ik kan niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb. Heb ongeveer 15/20 kilometer gereden, maar het werd steeds gevaarlijker. Toen ben ik terug gereden (over die 15/20 kilometer heb ik ongeveer een uur gedaan, het was 1 grote ijsbaan) en de brommer bij een vriend van mij op de aanhanger gezet. We zouden namelijk wel rijden. De kou was niet eens het probleem (naja, wel de oorzaak), maar de gladheid was het probleem.

Foto's zijn door mijn vriendin gemaakt.
8611720986pbik.jpg


op de aanhanger:
8611717586d0tk.jpg


Op de boulevard: