• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

psyduck170 - Sam

psyduck170

New member
Hallo iedereen

Ik ben Sam, 34 en afkomsting uit Antwerpen. Een fiere Belg dus maar binnen een kleine maand ga ik verhuisen naar Nederland dus een soon-to-be Nederbelg :icon_eyes:.

Ik ben al sinds men 12 gebeten door het computervirus en ook een fervent gamer, favoriete spel: nog steeds Team Fortress 2.

Mijn huidige PC:
MSI P55 GD85
Intel i5 760
8GB Kingston HyperX CL9 (4x2)
Noctua NH-U12P SE2
ASUS 5850 DirrectCU
Be Quiet Dark Power Pro 750W
Crucial M4 128GB SSD
Samsung 500 GB F1
Samsung 2TB F3 Green
Drobo NAS met 4x Samsung 1TB
Creative G11
Razer Lachesis
Creative Fatality headset
Creative 2.1 speakers
Iiyama ProLite E2472HD

Alles draait nog lekker maar de upgrade kriebels werden sterker en sterker en in een gek moment heb ik dus een CaseLabs M8 mat wit gekocht omdat ik waterkoeling wil uitproberen. Met zo'n dure case geen weg meer terug nu :080:.

Het plan op dit moment is een wit-blauw thema:
CaseLabs M8 wit
ASUS P8Z777 V pro
Intel i5 3570K
XSPC Raystorm cpu block
GTX670 (OC model met een GTX680 PCB) van Gigabyte of Zotac
EK Acrylic/copper block (na veel onderzoek blijken de nickel plating problemen nog steeds niet helemaal opgelost dus geen nickel in men loop), misschien ander merk
Na verloop van tijd zou er een tweede 670 moeten bijkomen
Masterkleer Clear/UV blue tubing 1/2 - 3/4
Bitspower shiny silver fittings
D5 pump met een pump top
tube reservoir
2 x 360 radiator (ben aan het denken aan een Alphacool NexXxoS XT45 + Alphacool NexXxoS UT60)
Blauwe single sleaved verlengkabels

Zoals je ziet leuke plannen voor een eerste water cooling build die zal beginnen na mijn verhuis. De komende weken zal er nog meer onderzoek gedaan worden en hopelijk kunnen jullie daar ook nog mee helpen :icon_biggrin:
 
Terug
Bovenaan