Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Okee, ik ben er sinds vandaag achter dat mijn PSU zo ongeveer het luidste component in mijn computer is. Ik zit er dus over te denken de fan te vervangen. Heeft iemand een goede suggestie?
Ik heb een Cooler Master Real Power M520 .
Ik zou kijken voor eentje met meer vermogen beschikbaar dan die wat je nu hebt.
Waarschijnlijk als je weer eens doet upgraden dan kun je gewoon de 'oude' voeding gebruiken.
Dus als ik jouw was zou ik kijken voor een corsair voeding, in de 650W tot 850W range.
TX650
TX750
TX850
of als je modulair wilt hebben dan pak je de HX versies. Zijn wel iets duurder.
Je kunt ook dit proberen: Revoltec Silicon PSU Absorbers RZ011
Ik heb die ook gekocht maar nog niet uitgeprobeert. Wie weet lost het net je geluidsprobleem op.
Nee, het is echt de fan/voeding zelf die geluid maakt. Ik heb hem ook al een keertje los laten draaien.
Ja, die corsair leken me ook erg goed. Die kan ik ook nog overwegen .
Wegblijven van Coolermaster voedingen. Qua stilte. Seasonic X-650/750. Alleen fucking duur geworden sinds de release in september. Corsair is inderdaad een goed alternatief en anders Enermax/Be Quiet.
Ik heb ook een M850 gehad. Maar die heb ik teruggestuurd omdat ie teveel geluid gaf. Ik kreeg mijn geld terug en toen heb ik wat bijgelegd voor een HX1000. Deze is een stuk stiller.
@Alex: Wat zijn je upgrade wensen qua videokaart. Ben je van plan SLI/Crossfire te gaan draaien. Want als je gaat upgraden naar een enkele HD5870 heb je aan een goede 500 watt al voldoende.
Qua prijs zijn er gewoon 2 leuke voedingen met redelijk wat marge voor je.