Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
ik wil dat best doen die tekst , maar denk dat t strakke van de banner af gaat omdat je al dat logo in de midden heb en de ruimte maar beperkt is ? zeg t maar ik zet t er wel inOnderste, het rechter MSN poppetje is daar van beter kwaliteit.
Check trouwens mijn vorige post, die heb ik aangepast.
@ YouHao:
Die is veels te druk. Meeste van jouw ontwerpen zijn erg druk, waardoor focus punt onduidelijk wordt.
Je moet meer denken aan "less is more"
fix gewoon zelf wat , dat doe ik ook en ik heb geen psd files ik haal die achtergronden gewoon van google :024:Ok, zal het proberen.
Maar het zou veel makkelijker gaan als quadcore even psd file upload via megaupload of mediafire..
fix gewoon zelf wat , dat doe ik ook en ik heb geen psd files ik haal die achtergronden gewoon van google :024:
@ QuadCore,
Volgens mij is staat het ook mooier als je witte letters gebruikt met donkere omlijning.
(net als in huidige header)
Als je toch zo gehecht bent aan de lettertype en style van de huidige banner heb ik deze voor je
:033: