• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Prototypes promo materiaals, zoals banners, headers, logo's etc.

@highspeed :) valt tegen he ;) lastig met al die effecten enzo wat je kan doen

@ freddy de tekst krijg ik niet schuiner want dan word t lelijk door t effect , ik hoop dat dit m is voor je ;)

HighFlow1.png

of deze

HF2kopie.png

Laatst bewerkt:
Nice :)
Een idee (ja ja ik blijf bezig :D), ipv die twee lichtbollen links en rechts van het logo.

Zou het mooi zijn dat je links van het logo "HighFlow" plaatst met een passend lettertype en rechts van het logo "Forums" met dezelfde lettertype als de HighFlow tekst links van het logo?

Deze tekst hebben we nu ook in ons huidige forum header.

-- edit --

En misschien dat HighSpeed zijn header wilt optimaliseren, dan kunnen we een Poll houden welke we gaan gebruiken.
- de huidige
- Quadcore
- HighSpeed

:)

Met de juiste lettertype lijkt het mij wel mooier :)
Dan weten de leken ook dat ze zich op het forum bevinden.

De "HighFlow" kan dan onder de logo ook weg, zodat er alleen "Computer Cooling Community" staat.

Ik dacht eigenlijk meer aan dit:

a41js2.jpg

Heb maar een banner van quadcore afgehaald van het forum, dus bewerken ging lastig... mss dat quadcore het psd file wil uploaden via megaupload of mediafire..

Dit is maar een idee.

@ QuadCore,
De tekst nog schuingedrukt, dat ziet er mooier uit :)
Volgens mij is staat het ook mooier als je witte letters gebruikt met donkere omlijning.
(net als in huidige header)

@ YouHao:
Die is veels te druk. Meeste van jouw ontwerpen zijn erg druk, waardoor focus punt onduidelijk wordt.
Je moet meer denken aan "less is more" ;)

Thanks, dit ziet er mooier uit vind ik.
Het heeft ook te maken met "huisstyle".
Die lettertype/style gebruiken we ook op onze T-Shirts, stickers, logo's, flyers etc. :)

Zou je de twee lichtbollen weg kunnen halen, kijken hoe dat staat :)

@freddy,

ik wil niet lullig doen maar mag je die MSN poppetjes gewoon gebruiken?
lijkt me zonde als opeens microsoft voor je deur staat van: "hé dat mag niet heh? betalen!!"

Als er nog tijd is, zal ik ook wel eens kijken wat ik kan doen ;)

Terug
Bovenaan