• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Prototypes promo materiaals, zoals banners, headers, logo's etc.

Quadcore

Low and Slow ...
zoiets ??

HFbanner-1.jpg


dan zou t er zo uit komen te zien

printscreen-hfkopie.jpg


i love it ;)
 
Laatst bewerkt:
Even een aparte topic aangemaakt voor prototypes promo materiaal :)

De header ziet er leuk uit, maar ik vind het niet zo mooi dat de logo zo uitgerekt is in de breedte.

Het mooiste is als plaatjes/foto's in originele verhouding/ratio blijven.
Is natuurlijk wel moeilijk, wanneer het formaat van de header behoorlijk breed is en de hoogte klein.
Wellicht dat je er mee kan spelen, en de MSN poppetjes moet er ook in vind ik :D
 
Ja zo issie beter :)
De eerste is leuk!

Alleen de foto kwaliteit kan hoger.
Het ziet er niet zo scherp uit.

En de f in HighFlow met hoofdletter.

Misschien ook mooi als je een beetje glow effect doet om de logo heen.
 
scherper als dit krijg ik m niet :(

HFban.jpg


daarom ben ik ook nog amateur ;) ...... btw de breedte moet goed zijn ik heb wel een beetje gesprokkeld met de ruimte naar beneden ;)
 
Laatst bewerkt:
zou proberen om die poppetjes beetje transparant te maken en mischien zelfs tussen het water layer te plaatsen, heb zo per ongeluk een paar leuke dingen gemaakt :)

layer: water - 0% transparant
layer: dingen - 0%
layer: water - 30%-70% transparant (spelen wat het beste lijkt)

zo kun je ook die "kartels" die je rond de figuren verbergen en lijken ze niet zo scherp en minder aandacht trekken dan de HF text :)

ziet er goed uit :D
 
zou proberen om die poppetjes beetje transparant te maken en mischien zelfs tussen het water layer te plaatsen, heb zo per ongeluk een paar leuke dingen gemaakt :)

layer: water - 0% transparant
layer: dingen - 0%
layer: water - 30%-70% transparant (spelen wat het beste lijkt)

zo kun je ook die "kartels" die je rond de figuren verbergen en lijken ze niet zo scherp en minder aandacht trekken dan de HF text
je hebt veel dezelfde dingen als ik wil maar nou moet ik nog weten hoe dat moet . zoals ik al zei ik ben maar een amateur en doe t voor de fun en heb zo wat zitten spelen , misschien dat er meer mensen zijn hier die beter overweg kunnen met photoshop dan ik ? beetje hulp of iemand die een mooiere banner kan maken zou ook fijn zijn tenslotte kijken we er allemaal elke dag ongeveer naar :icon_wink:
 
ben geen exper, maar even dit snel voor je gevonden :)

Photoshop layers explained

layers kun je gewoon copy&pasten in de layer pallet met de rechter muis (zoals files in windows)
dan kun je net erboven zoals dat plaatje laat zien de transparantie veranderen (layer opacity)
ook kun je layers in volgorde veranderen door ze simpelweg onder een andere layer te slepen
 
die achtergrond van die andere was gewoon bagger ben nou met dit bezig .... is t wat freddy ? dit is btw als png opgeslagen

nieuw-banner.png


of vind je deze style helemaal niks ...
 
Laatst bewerkt:
Die is netjes!

Enkele verbeterpuntjes:
Zou je de tekst eronder nog schuingedrukt kunnen maken en dan lettertype Arial.
En elke woord beginnen met hoofdletter.
De rechter lichtbol vind ik net iets te fel, waardoor aandacht daar naar toe gaat.
 
@ Quadcore: Misschien is de tekst onder de logo mooier als je het schuingedrukt zet ;)

btw. ik heb ook eens wat geprobeerd ;) (had de .psd van de logo niet, dus had het ergens van het forum moeten plukken en dan zelf renderen)

Van donker naar licht:
t8rt3l.png


ih021h.png


351eagj.png
 
@ QuadCore,
Ik vond jouw eerste mooier (dus met die te felle lichtbol).
Daar komt de logo er netter uit.
Enige wat bij die versie beter kan is:
-Tekst lettertype Arial
-Tekst schuingedrukt
-Elke woord beginnen met hoofdletter
-Rechter lichtbol minder fel
Dan heb je een nette header zonder al te veel poespas.


@ HighSpeed
Die is mooi!
Ik vind alleen de achtergrond niet gepast.
Dat lijkt op een wolkenpartij en een aankomende storm :)
Iets met water of ijs lijkt mij mooier.
En dan niet te overdreven duidelijk, maar "een beetje", zodat logo en tekst nog steeds volle aandacht trekt.
 
Terug
Bovenaan