Protium D5 Pump Top

Ofthewell NL

New member
Hey,

Ik ben op dit moment bezig met mijn eerste watercooling loop en ik heb een technisch vraagje.

ik heb mijn pomp, pomp top en reservoir als een geheel. Mijn outlet is de enige outletport op de pomp top en als inlet wil ik een van de andere ports op de pomp top gebruiken. Maar dat betekent niet direct water in het reservoir gaat en alles er onderdoor gaat. Is dat een slechte configuratie?

bvd,

Nico

Freddy

Administrator
Forumleiding
Je moet even de handleiding erbij pakken, de pomptop heeft een aantal inlet en outlet porten.
Je mag een outlet port niet gebruiken als inlet.
Een inlet op de top zelf werkt overigens prima.

Ofthewell NL

New member
Je moet even de handleiding erbij pakken, de pomptop heeft een aantal inlet en outlet porten.
Je mag een outlet port niet gebruiken als inlet.
Een inlet op de top zelf werkt overigens prima.
Het plaatje met de inlet en outlet ports heb ik. Maar al ik zowel de inlet als de outlet op de top aansluit is er geen enkele flow in het reservoir. Dat gat naar het reservoir wordt dan volledig overgeslagen.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Zodra je koelvloeistof in het reservoir doet, zal het reservoir zich wel vullen als je voldoende koelvloeistof in de loop doet.
Het water in het reservoir zal wel wat in beweging zijn, maar uiteraard minder als je de inlet bovenin het reservoir doet.

Bovenaan