ProAce
Master Elektronicus
Hierbij de start van een nieuwe build:
"Project Z"
'Waarom Project Z?' omdat 'Project X' al bezet was
En het ziet er een beetje uit als een 'Z' of een 'L'.
Deze build zal een complete scratch build zijn en een beetje lijken op een Benchtable, maar dan in een hele andere vorm.
Het moet stil zijn, koel, geweldig en mag niet een te grote footprint hebben, anders raakt mijn bureau zo vol...
"Maar hoe gaat het eruit zien dan?"
Nou ongeveer zo:
Credits gaan naar mark! Dank voor deze geweldige stukjes computer magie
En natuurlijk is er al wat progress:
Verbindingen zijn eerst gelijmd en daarna nog een popnagel erdoorheen, dat komt niet meer van zijn plek.
Het eerste opstaande profiel is gelijmd en moet nog even drogen, daarna kan pas de tweede om ze perfect uit te kunnen lijnen.
Ook ben ik nu te vinden op Facebook en Twitter waar ik sneak previews, vooruitgang en andere dingen (computer gerelateerd) op zal plaatsen. Vaak sneller dan het hier zal komen te staan. Dus zet die Follow aan voor snellere updates
Twitter
Facebook
Dat is het voor nu, tot snel!
"Project Z"
'Waarom Project Z?' omdat 'Project X' al bezet was
En het ziet er een beetje uit als een 'Z' of een 'L'.
Deze build zal een complete scratch build zijn en een beetje lijken op een Benchtable, maar dan in een hele andere vorm.
Het moet stil zijn, koel, geweldig en mag niet een te grote footprint hebben, anders raakt mijn bureau zo vol...
"Maar hoe gaat het eruit zien dan?"
Nou ongeveer zo:
Credits gaan naar mark! Dank voor deze geweldige stukjes computer magie
En natuurlijk is er al wat progress:
Verbindingen zijn eerst gelijmd en daarna nog een popnagel erdoorheen, dat komt niet meer van zijn plek.
Het eerste opstaande profiel is gelijmd en moet nog even drogen, daarna kan pas de tweede om ze perfect uit te kunnen lijnen.
Ook ben ik nu te vinden op Facebook en Twitter waar ik sneak previews, vooruitgang en andere dingen (computer gerelateerd) op zal plaatsen. Vaak sneller dan het hier zal komen te staan. Dus zet die Follow aan voor snellere updates
Dat is het voor nu, tot snel!