Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Alain wat een PRACHT werk! Ik schaam me dat ik deze door mijn vakantie een beetje gemist heb, maar vind het echt een Supercase! Mooie stijl, en wat een vette waterkoelingbuizen. LOVE IT!
Alain wat een PRACHT werk! Ik schaam me dat ik deze door mijn vakantie een beetje gemist heb, maar vind het echt een Supercase! Mooie stijl, en wat een vette waterkoelingbuizen. LOVE IT!
Even kleine Update over de wedstrijd van DCMM@Gamescom
Heb met mijn case de 3de plaats gekregen in categorie casemodding
Eerste plaats : Obsidian
Tweede plaats : Venom VS: Phenom
Derde plaats : Project White
toch nog een 3de plaats voor mij
Gamescom was wel fun. Alleen spijtig dat we geen VIP pas hebben gekregen om wat games te kunnen spelen zonder in de lange wacht rijen te staan. Maar heb wel Battlefield 3 kunnen spelen en het was zeker de moeite. Ik kan al niet wachte tot het uit komt
Wil ook niet slijmen ofzo... maar vind #3 ook veel mooier dan de nummers 1 en 2!
#1 = wel clean van binnen (muv van onderste gedeelte) maar de buitenkant (met dat roest) vind ik er dan totaal niet bij passen.
#2 = euh ja... stuk plastic, maar meer ook niet...
Vriendjespolitiek of mensen zonder smaak. No freakin way dat 1 en 2 een hogere plaats verdienen, wat een afschuwelijke afwerking / oog voor detail = 0.
In ieder geval congrats met de beker! En met de weet in je achterhoofd dat je gewoon de mooiste build had daar, want diegene die de 1e en 2e plek hebben uitgedeeld moeten een tripje naar Pearl!