Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zal jullie er ineens is vertellen wat er met de koperen leidingen gaat gebeuren deze worden gepolijst om daarna allemaal te samen in een nikkel bad te gaan zodat deze de zelfde kleur als de waterblokken en fittings ^^
beste is natuurlijk om zo veel mogelijk 90grade of zelf 180grade bochten te vermijden maar zo een drama zal het wel niet worden de D5 pompen zijn sterk genoeg om dit aan te kunnen
Vandaag leuk pakje gekregen van Marnix AKA UgotHeinzzd
Met daar in Commandant nr4 en nog extra O-rings voor de fittings die hij had liggen.
Bedankt voor de tip en de spullen ^^
Dus meteen maar aan de slag om het resultaat te checken.
Koperen leiding gewoon naturel.
Koperen leiding opgeschuurd tot 1000 grid.
Koperen leiding behandelt met Commandant nr4.
Het eind resultaat is echt wel WAUW ^^
Direct maar een paar leidingen gedaan die al opgeschuurd waren.
Begin er echt verlieft op te worden op het resultaat.
Welke lengte van buisjes is dat tussen je graka's als ik vragen mag, 's namelijk omdat mijn graka's even ver van mekaar zitten als ze er beiden in zitten.
Welke lengte van buisjes is dat tussen je graka's als ik vragen mag, 's namelijk omdat mijn graka's even ver van mekaar zitten als ze er beiden in zitten.