Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Moet wel snel gaan alles moet tot in de puntjes in orde zijn voor Gamescom.
Vrijdag ochtend ga ik naar Eindhoven om de koperen buizen af te geven om te laten vernikkelen.
Heb ze dan hopelijk de week daarna terug in slechte geval duurt het 2 weken.
Dat is de bedoeling, heb juist de buizen gemonteerd en het ziet er wel super uit ^^
Alleen vind ik dat er nu een beetje te wijnig contrast is met het blote koper vielen die buizen veel harder op
Die vinger tja als ik hier zeg dat die vinger vuil was gaan er al mensen verkeerde dinges denken
momenteel volop bezig met de case. Koelvloeistof zit er en pomp draait al op volle toeren nog geen lek te zien.
Wel een andere bummer is dat mijn sleeve juist is op gegaan. Hopelijk komt deze volgende week nog aan.
Wauw man, die vernikkelde buizen passen mooi bij de witte case en blauwe vloeistof.
Maar nu vraag ik me wel af of je verlichting nu blauw is of wit. Op de video lijkt het blauw iig, maar ik weet uit ervaring dat witte leds verdomd lastig wit op de foto te krijgen zijn.
Wauw man, die vernikkelde buizen passen mooi bij de witte case en blauwe vloeistof.
Maar nu vraag ik me wel af of je verlichting nu blauw is of wit. Op de video lijkt het blauw iig, maar ik weet uit ervaring dat witte leds verdomd lastig wit op de foto te krijgen zijn.
Hier even stand van zaken posten.
Momenteel nog aan het wachten op sleeven en connectors om de build verder te kunnen afwerken.
De loop draait nu al 48u aan 1 stuk en nergens een lek te vinden. Heb alles kunnen installeren wat nog moest gedaan worden.
Alleen moeten er nog stroomkabels voorzien worden voor de aqua computer en leds. Er moet ook nog plexi in de windows van de case komen en dan is de case volledig klaar.
Nog wat foto's van hoe hij er nu bij staat
Volgende week hoop ik hem helemaal klaar te hebben.