• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project Umbrella

heb de top op het blok bevestigt en het is nu al zeker 2 uur aan het draaien en nog geen lek te vinden ook al zit er kleine onevenheid
op de top zal deze gewoon polijste en dan ziet ie er het zelfde uit al de andere
 
vandaag mijn nieuw moederbord gaan halen en dirrect begonnen met de mosfet en SB te cleanen en 1 GPU block



toen ik de blokken er even legde om te zien was mijn vreugde van korte duur weeral een probleem met EK of anders is het ASUS




voor 1 of andere redenen heeft ASUS de extra power kabel een beetje verschoven zodanig dat de mosfetblok niet past of EK heeft gewoon voor de lol gezegd dat het wel compatibel is in ieder geval is het niet meer om te lachen maandag 2 verschillende tops nu dit



what to do maile naar asus of EK?
 
Naar EK mailen ..

maar dan gaan ze je om de oren slaan met het feit dat je zelf maar beter had moeten kijken naar de compatibiliteit ( uit eigen ervaring .. :( )

Verder spreek het idee van deze mod me echt aan , een keer iets totaal anders , heel gaaf :D
 
Naar EK mailen ..

maar dan gaan ze je om de oren slaan met het feit dat je zelf maar beter had moeten kijken naar de compatibiliteit ( uit eigen ervaring .. :( )

Verder spreek het idee van deze mod me echt aan , een keer iets totaal anders , heel gaaf :D

op deEK site kan je zien dat mijn moederbord mee op de lijst staat van compatibiliteit ASUS P7P55D-E staat er tussen is gewoon dat asus de stekker heeft verplaatst dus zou EK nieuwe blokken moeten maken
 
Kleine update. Heb mij dees weekend wat bezig gehouden met mosfet blok van EK dat niet paste.
Heb een stuk van het blok verwijderd zodanig dat ie wel zou passen.



past perfect nu ^^

Hier ben ik het blok een test run aan het doen. In geval het zou lekken maar op moment alles nog droog.


fingers crossed
 
Als het afdichtings rubber nog heel is zal hij niet gaan lekken... goed opgelost zo:023:... stuur EK ook die foto's op.. dan weten zij op precies waat er niet goed zit aan de blokken van hen.
 
updatje

Vandaag heb ik mij even kunne bezig houden met mosfet op mobo te zetten.
Onder tussen ook al is even mijn loop gechecked hoe ie gaat worden rad,pomp,res,cpu,mosfet,GPU,GPU,SB



Hoe ik het nu bezie. Vin ik dat het plexiglas van de CPU mss ook in wit acetal mag.
Of anders de zwarte beugel in het wit spuiten .
Daar ben ik nog niet helemaal uit .

Heb ook de ram koeler onderhanden genomen.
Heb het blauw van de front in wit gedaan .
De fans worden wit met rood en de rest blijft origineel.

voor

en hier uit elkaar voor te spuiten



Is nog maar eerste laag dus vanavond nog 1tje als het al droog is
 
Hmm, vervelend om te horen dat het EK blok eerst niet paste, hoewel je er een zeer goeie oplossing voor hebt ;).

Ik heb even op zowel ekwaterblocks.com als coolingconfigurator.com gekeken, en ik zie dat van de P7P55D-E serie, alleen de LX ondersteunt wordt, terwijl jij de standaard P7P55D-E hebt.
Ik weet niet of dit is aangepast naar aanleiding van jou probleem, maar ik kan in ieder geval op het moment geen suggestie vinden dat het blok past op een P7P55D-E bord.
 
Toen ik het probleem melde heeft Eddy van EKwaterblock het af de lijst gehaald.


Hier is een copy past van de mail.

From: info@ekwaterblocks.com
To: alain-s@live.com
Subject: RE: Mosfet ASUS P7P55D-E
Date: Thu, 19 Aug 2010 19:27:16 +0200

Hi!

We have already removed the compatibility from coolingconfigurator.

If you decide to modify the block we will not RMA it.

This is up to you. But without that screw I dont think the bloack will seal properly.

If modifying I suggest to keep that screw for all the costs…



Best regards, Eddy
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
alain-s [IN-ACTIVE] Front en Midplate TJ07 Project Umbrella Verkocht 1
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan