Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een kleine vraag ivm mijn loop kun je je loop ook perfect laten draaien als je res ergens anders zit dan voor je pomp?
Mijn loop is op het moment RAD POMP RES FILTER CPU MOSFET GPU SB
Het belangrijkste is vooral dat er genoeg water boven de pomp zit. De reden hiervoor is dat de pomp gevoed wordt doordat de vloeistof naar beneden stroomt, hij kan dus eigenlijk geen vloeistof zelf aanzuigen als hij droog staat.
Een andere reden dat het reservoir voor de pomp zit is om het ontluchten makkelijk te maken. Reservoirs zijn er op gebouwd lucht die in een loop zit af te vangen, zodat je loop soepel kan doorstromen. Voor de pomp kan het reservoir het efficientst zijn werk doen.
Om in het kort je vraag te beantwoorden: Ja, je hoeft niet per sé je reservoir voor je pomp te hebben, het is alleen niet aan te raden, omdat het veel dingen gewoon zoveel makkelijker maakt .
Update almost ready to leak test
heb hier en daar nog wat kleine dingetjes aan gepast en kabeltjes bij elkaar gebonden
En zoals je kan zien heb ik de zijkant van de HDD ook verder afgewerkt
Het enige wat nu nog moet gedaan worden is CPU en GPU + de ram over bouwen en dan testen voor lekken
Update!!!!
Almost ready
vandaag men laatste pakje aan gekregen met het laatste stukje dat ik nodig had om de loop compleet te maken
en te kunnen vullen
hier zijn de pics van de leak test
het enige wat nog gedaan moet worden is de 2 92mm fans installeren top window er in en ledje in de filter steken
+ het belangrijkste nog een window maken in zijpaneel
nog even en de case is volledig klaar en dan op naar het volgend project
24uur later
Vandaag na het werk eerst gecheckt op lekken en niks te zien.
Dus ben ik dan maar overgegaan om alles aan te sluiten en windows te installeren.
Heb mij dan ondertussen nog wat bezig gehouden met de laatste 2 fans te sleeven en te plaatsen.
Nu nog het enige dat moet gedaan worden is window in zijpaneel en de bovenkant van de case steken.
Dan is het volledig klaar(denk ik)
nog een kort filmpje gemaakt hoe het er nu uitziet
enjoy
Heb vandaag is de tijd gehad om eindelijk tijdens het daglicht eens wat fotootjes te kunne make voor een mooier zicht.
Heb voor de rest nog niks verandert omdat ik nog altijd aan het wacht op het top paneel.
Het is nu al 3 weken geleden bestelt. :s
Dan moet ik ook nog mijn zijpaneel aan passen om een window in te steken.
Viola dat is het dan weer tot ik het laatste heb afgewerkt