Update!
Wel ik heb vandaag ook de DECA Jet 3 binnengekregen, en hij werkt naar behoren toe. Nu alleen nog verf halen.
Ik heb ook vandaag de baseplate gezaagt met de bijhorende moederbord "tray".
Afgetekend op de millimeter na.

Hier zijn de 2 risers voor ruimte te maken voor het toetsenbord afgebeeld in het wit, en de moederbord tray in het bruin.
Daarachter staat de baseplate waar alles wordt op gemonteerd. Ik moet er ook nog wat luchtgaten in boren, maar de juiste afmetingen moet ik nog berekenen. Jammer genoeg heb ik geen betere camera dan m'n Acer Liquid Glow.

Komt al aardig in de buurt van de desk, nietwaar? 
Ik moet nu nog alleen de zijkanten maken en dan is de basis al klaar en kan ik beginnen met de luchtgaten, I/O panel, powerbutton, uitschuifbaar toetsenbord etc... Maar dat gaat nog lang duren denk ik 

Hier heb ik een paar aanpassingen gedaan om de dvd drive er in te krijgen, maar nu is de 3,5" inch drivebay te groot, en moet ik dan weer opvullen. Ik heb ook al een paar gaten gemaakt voor het moederbord op te monteren, maar ik weet nog niet of er aardingsproblemen zullen zijn. Ik heb ook een andere case gemaakt (zie de kleine server op m'n site) en die heeft ook geen metalen moederbord tray. Hopelijk krijg ik hier geen problemen mee 
Morgen begin ik aan het uitschuifbaar toetsenbord, en het I/O panel langst achter.
Deze heb ik ook al afgetekend op het tussenschot die de hoofcomponenten scheidt met de andere 
Misschien kan ik dan ook al verder werken aan de front usb & headphone aansluiting.
Ik heb alleen nu wat hout te weinig voor de poten :/ Maar daar vindt ik wel nog iets op