Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Achzo, maar ik hoop wel dat ze dat kunnen, want het is een lokale "hier koop je alles non-food" winkel. De helft van de winkel is bouwmateriaal, de rest is auto onderdelen, kleren, speelgoed en grasmaaiers.
Of misschien daar gewoon in de stukken zagen die ik nodig heb voor de poten
Ff kleine update:
De riser wordt maandag verstuurd via brief (en ik hoop dat het aan komt).
En ik heb de gaten voor het moederbord al geboord.
Past precies
De standoffs zijn gewoon wat moertjes dat ik hier heb zien liggen, en ze passen perfect ,P)
Ik heb voor de zijkanten per ongeluk 15mm hout gebruikt i.p.v. 20mm, dus ik moet weer nieuwe zijkanten maken om het gat te dichten...
Gelukkig heb ik nog een beetje hout over
Teveel licht is ook niet goed ,P) en ik heb geen zin om weer geld uit te geven aan een te groot stuk plexi, het hout is toch gratis
Maar het is eigenlijk wel een goed idee Ik heb wel ook nog een te grote 3.5 inch bay, daar ga ik wel wat plexi tussen steken
Heb het toetsenbord afgekregen, en het I/O panel van achteren afgewerkt
Hier een paar foto's:
Close up van de ladegeleider:
Ik ben wel op een paar probleempjes gestoten. Mijn Sata kabel is te kort, en ik de powerconnector is ook te kort.
Iemand die mij wil sponsoren?
Ben al aardig op weg moet ik wel zeggen.
Thnx man Ik wou ook een desk, dus maak ik mij er maar eentje Het is wel vervelend om mijn projectje juist in de examenperiode te starten... Hopen maar dat ik een goed rapport heb zodat ik nog meer dingen in m'n desk kan steken
Zeker, de S-ATA kabel moet 50 cm zijn (in feite 55 en meer) en de mobo connector moet ongeveer 50 cm zijn. Zeer lang dus, maar ik kan ze ook op maat maken als ik de tools heb, maar daar heb ik geen geld meer voor :eusa_wall:
Zozo, vandaag was de postbode aan de deur gekomen met een leuk pakketje:
Alles zit er in, tip top in orde hoor In het weekend ga ik weer beginnen aan m'n deskje en de luchtgaten boren etc... Daarna zou ik de desk moeten verven, en ook poten/hout kopen, en de week dinsdag erop zou ik het glas halen voor de desk
Dat doet mij er nog aan denken dat ik wat elektriciteitsdraad nodig heb voor de CCFL's te verlengen, en nog gaten moet boren voor de sleutel/aan knop.
Heb ook zo even de muismat op maat geknipt, want die was 2 cm te groot. Nu past het perfect
Ik kwam ook tot de verbazing dat ik 2 buisjes met thermal compound heb gekregen van XSPC
Er zat ééntje bij het CPU blok en de andere zat bij de AMD brackets.
Achja, ik heb de pomp bij de set gekregen, anders zou hij 50 euro apart kosten. het is deze Als ik alles apart zou gekocht hebben was het nog duurder. De pomp gaat eigenlijk 2 rads rondpompen en gewoon het CPU blok. Geen probleem zou ik zeggen
De Scythe Slip stream is gemonteerd, en het toetsenbord past perfect
De Scythe Kaze is ook gemonteerd (nu nog press fit), maar die wordt vastgelijmd. Ook dankzij django s' idee heb ik plexi rond de Scythe kaze kunnen plaatsen, en het ziet er nu veel beter uit. Het plexiglas gaat het licht van de witte CCFL doorlaten = een lichtgevend wit randje.