Update!
Plexiglas binnen
Uitgepakt en al
Hoe het melkwitte plexiglas eruitziet, en wat voor effect het heeft
Even aftekenen
Kabeldoorlaatgootje
Bestellingkje van cdromland, een CCFL Quad UV kit van Sharkoon !
Uitgepakt
Alles op een rijtje met de CCFL's
De onderkant van mijn custom top, waar m'n harde schijven op komen te rusten
Een foto na het uitzagen van m'n zijpaneel, na die foto heb ik alles nog bijgeschuurd en geveild, maar dat heeft me een goeie 6 uur nachtwerk gekost, en daar heb ik toen geen foto van genomen.
Voorbeeldje van me front, afgetekend op mn FCT
De zijkant van mn kast, inmiddels geschuurd, en voorzien van een stuk 3 mm dik doorzichtig plexiglas
Het voltooide front, waar ik jammer genoeg eigenlijk nog zo'n fanbracket mis, en waar puur een fan achter komt. Ik ga proberen om nog aan zo'n fanbracket te komen, en zo niet maak ik een nieuw frontje van plexiglas want hier ben ik toch neit helemaal tevreden over =/
De kast in zn geheel met window naast mij in de auto - onderweg naar The Party 10 !
Voor de eerste keer een UV CCFL in m'n kast hangen, het effect op de (schaarse) sleeves en de Nanoxia
fans mag er zeker zijn!
Ik ben inmiddels al een dag en een nacht bezig geweest met best hard nolifen, een hoop slap lullen, en nog meer roken. Maar zoals ik op het forum al vroeg, ik wist niet wat ik nou moest met m'n waterkoeling, en na meerdere adviezen heb ik de hele zooi maar meegenomen naar The Party!
Stond daarstraks even te praten met Thierry en ?Cyberstorm? (RL naam was Roy, forum nick ben ik even kwijt..) En vervolgens zei ik heel vrolijk, jongens, hebben jullie zin om te knutselen?! Vervolgens kwam ome vincent nog even aanhuppelen, die zich er heel graag bij betrok, en die me ontzettend veel heeft geholpen (nogmaals bedankt jongens!)
Kickoff, het gemonteerde CPU blokje
Een (erg) onscherpe close up van het waterkoelblokje.. Spijtig, maarja... Telefooncamera
Een shot van het GPU blok
De gemonteerde
Radiator, samen met daarachter mijn 'kabelverbergplek-plexi', en de Nanoxia
fans
Het
reservoir, gemonteerd op m'n
radiator
De eerste keer dat er water door mijn pc loop
! En tevens natuurlijk lektesten
Plaatje van bovenaf
UV + Nanoxia + Feser ONE Acid Green = awesome!
Close up van de fan aan de zijkant
Close upje van het
reservoir
Close up van de achterkant van de kast, waar ook prachtig te zien is dat mijn schuurwerk gegrond is geweest (window) en dat ik het nog een keer moet verven
Een overzichtsshot van de hele kast