• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project Stylize

Ik zei niks maar vind het een strak plan! LAN-Party dus als al onze 3 rigs klaar/gemod/opgeknapt/mooi zijn? :p

Vind t almaal goed, duurt bij mij alleen nog tijdje. Hoop wel op te schieten door idioot veel te werken :p, hoop hem in maart af te hebben. Daarna misschien nog naar TP in eindhoven... maar dan meoten we even een ruimte vinden waar we alledrie kunnen zitten en met internet :)

Vind t almaal goed, duurt bij mij alleen nog tijdje. Hoop wel op te schieten door idioot veel te werken :p, hoop hem in maart af te hebben. Daarna misschien nog naar TP in eindhoven... maar dan meoten we even een ruimte vinden waar we alledrie kunnen zitten en met internet :)

Mijne zal niet zo heel lang duren... alleen wachten tot mn verjaardag en dan ff in de vakantie ervoor gaan zitten (na carnaval :p)

Mijne zal niet zo heel lang duren... alleen wachten tot mn verjaardag en dan ff in de vakantie ervoor gaan zitten (na carnaval :p)

Hou is op met mijn buildlog vol spammen =.='

Update !

Nadat mijn oude voeding jammer genoeg overleed, een nieuwe moeten bestellen, die vandaag binnenkwam :

Men heeft een doos;

img201201241531111.jpg

Reclame voor OCZ :p

img201201241533171.jpg

80+ Gold gecertificeerd

img201201241533271.jpg

Alle toebehoren, handleiding, kabels, stroomkabels, echtheids boekje van de 80+ Gold certificering

img201201241535491.jpg

De voeding zelf!

img201201241544121.jpg

En de huidige situatie (Ghettomodding ftw.)

img201201191613001.jpg

Heb me in de tussen tijd ook bezig gehouden met een logo, wat terug gaat komen op verschillende plekken:

logov1o.png

Het zijn de letters 'R' en 'S', welke staan voor Roel Slier (Mijn RL naam :$)

Tot de volgende !

Waarschijnlijk volgende week een update over het spuiten, hopelijk hoor ik deze week meer over m'n moederbord, en deze maand moet alle plexi glas ook komen, anders krijg ik m'n mod niet af voor TP10 :O

Tot de volgende :)

stylizeheader.png

Update !!!

Ja, uiteindelijk kom ik er wel, na een lange lange tijd niks te laten horen.
Vooral doordat ik m'n moederbord pas deze week heb terug gekregen, duurde het zo lang.
Bij deze dus, een niet heel spectaculaire maar wel een toonaangevende update:

Het spuitwerk! m'n kast is nu volledig wit, zowel van de binnen als van de buitenkant.
Ook heb ik al het plexiglas eindelijk binnen (levering vertraagd jammer genoeg...), maar meer daarover komt later deze week.

Leuk, die tekst, maar dat zegt jullie natuurlijk niks, dus bij deze, foto's !

Het logo van Antec
img6016w.jpg

Achterkant van de kast
img6012dc.jpg

Detailfoto van het voorste zijpaneel
img6011a.jpg

Overzichtsplaatje van hoe het eruit ziet bij elkaar, het zwarte op de moederbordtray zie je binnenkort niet meer, daar zit tenslotte m'n moederbord voor :D
img6010d.jpg

Detailfoto van de fanbehuizing
img6002k.jpg

Voorste zijpaneel
img6000qa.jpg

Moederbordtray
img6007wz.jpg

Detailfoto sidepanel (nu nog window-loos... ;) )
img6005n.jpg

Fanbehuizing
img6001h.jpg

Een overzichtsfoto
img5999n.jpg

En nou ik eindelijk dit alles voor elkaar heb, gebeurt het onoverkomelijke:
Videokaart nummer 2 overlijd... Fijn. Ben er nog niet geheel uit wat ik er mee aan moet, want er zit nog garantie op, maarrr... moeders was zo lief om er perongeluk een schop tegen aan te geven, en nu is de plastic cover waar de fan inzit half afgebroken... En weet niet of het dan nog wel onder garantie valt.

Anyway, tot de volgende !

stylizeheader.png

Update!

Plexiglas binnen
img20120306130719.jpg

Uitgepakt en al
img20120306131342.jpg

Hoe het melkwitte plexiglas eruitziet, en wat voor effect het heeft :)
img20120306131415.jpg

Even aftekenen
img20120316112726.jpg

Kabeldoorlaatgootje
img20120316112734.jpg

Bestellingkje van cdromland, een CCFL Quad UV kit van Sharkoon !
img20120403165144.jpg

Uitgepakt
img20120403165254.jpg

Alles op een rijtje met de CCFL's
img20120403165511.jpg

De onderkant van mijn custom top, waar m'n harde schijven op komen te rusten
img20120403173750.jpg

Een foto na het uitzagen van m'n zijpaneel, na die foto heb ik alles nog bijgeschuurd en geveild, maar dat heeft me een goeie 6 uur nachtwerk gekost, en daar heb ik toen geen foto van genomen.
img20120405152242.jpg

Voorbeeldje van me front, afgetekend op mn FCT
img20120406093852.jpg

De zijkant van mn kast, inmiddels geschuurd, en voorzien van een stuk 3 mm dik doorzichtig plexiglas:D
img20120406150512.jpg

Het voltooide front, waar ik jammer genoeg eigenlijk nog zo'n fanbracket mis, en waar puur een fan achter komt. Ik ga proberen om nog aan zo'n fanbracket te komen, en zo niet maak ik een nieuw frontje van plexiglas want hier ben ik toch neit helemaal tevreden over =/
img20120406150529.jpg

De kast in zn geheel met window naast mij in de auto - onderweg naar The Party 10 ! :D
img20120406152127.jpg

Voor de eerste keer een UV CCFL in m'n kast hangen, het effect op de (schaarse) sleeves en de Nanoxia fans mag er zeker zijn!
img20120406222159.jpg

Ik ben inmiddels al een dag en een nacht bezig geweest met best hard nolifen, een hoop slap lullen, en nog meer roken. Maar zoals ik op het forum al vroeg, ik wist niet wat ik nou moest met m'n waterkoeling, en na meerdere adviezen heb ik de hele zooi maar meegenomen naar The Party!
Stond daarstraks even te praten met Thierry en ?Cyberstorm? (RL naam was Roy, forum nick ben ik even kwijt..) En vervolgens zei ik heel vrolijk, jongens, hebben jullie zin om te knutselen?! Vervolgens kwam ome vincent nog even aanhuppelen, die zich er heel graag bij betrok, en die me ontzettend veel heeft geholpen (nogmaals bedankt jongens!)
Kickoff, het gemonteerde CPU blokje
img20120407150018.jpg

Een (erg) onscherpe close up van het waterkoelblokje.. Spijtig, maarja... Telefooncamera :)
img20120407150227.jpg

Een shot van het GPU blok
img20120407150028.jpg

De gemonteerde Radiator, samen met daarachter mijn 'kabelverbergplek-plexi', en de Nanoxia fans
img20120407150221.jpg

Het reservoir, gemonteerd op m'n radiator
img20120407153928.jpg

De eerste keer dat er water door mijn pc loop :D ! En tevens natuurlijk lektesten
img20120407161903.jpg

Plaatje van bovenaf
img20120407161909.jpg

UV + Nanoxia + Feser ONE Acid Green = awesome!
img20120407173937.jpg

Close up van de fan aan de zijkant
img20120407173944.jpg

Close upje van het reservoir
img20120407173950.jpg

Close up van de achterkant van de kast, waar ook prachtig te zien is dat mijn schuurwerk gegrond is geweest (window) en dat ik het nog een keer moet verven ;)
img20120407174015.jpg

Een overzichtsshot van de hele kast :)
img20120407175513.jpg

?Cyberstorm? (RL naam was Roy, forum nick ben ik even kwijt..)

Haha, mijn naam op het forum is the_cyberspace en in RL idd Roy ;)

Was leuk je gesproken te hebben man, nu kan ik er tenminste een gezicht bij plaatsen..

En je build ziet er goed uit, maar die heb ik natuurlijk op the party al gezien! :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
kmp-cooling [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan