• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project Stormtrooper

Zo dan, was ik weer.

Na weer een tijd uitstellen met foto's maken nu eindelijk de photoshoot! Imgur: The most awesome images on the Internet Sorry voor de kwaliteit, met de mobiel gemaakt. Maar dit is het uiteindelijke resultaat. Er moeten alleen nog wat kleine dingetjes gebeuren als wat bekraste stukjes in de case wegwerken, water nog wat bijvullen etc. Ben toch blij dat ik de 980's heb kunnen vervangen voor de 980TI's. Ben voorlopig nu wel klaar voor de toekomst! Dit was mijn eerste build log dus een hoop foto's tijdens het bouwen ben ik vergeten te maken. Als ik ooit een nieuwe begin zal ik hier aan denken. In ieder geval bedankt voor het volgen en ben benieuwd wat jullie er van vinden!

PS: Mijn bovenste GPU draait warmer dan de onderste, dit komt waarschijnlijk omdat er lucht in zit. Nu heb ik hem heel goed en lang doorgeschud en op alle kanten gehouden en naar mijn gevoel zit er geen lucht meer in. Helaas loopt hij toch nog veel warmer dan de onderste. Kan er toch nog lucht in zitten of is dit misschien omdat ik de SLI parallel heb lopen?
 
Nou wat ik hiermee bedoel is dat het misschien zo is dat de vloeistof meteen naar beneden loopt en daardoor niet genoeg druk zet om de lucht uit het eerste blok te halen, maargoed dan is het ook weer raar als dat het geval zou zijn dat de 2e GPU zo'n 20 graden koeler blijft onder dezelfde load. CPU wordt verder ook niet warm, het is echt de eerste GPU. Het zal ook niet aan de GPU liggen, het was bij de 980's ook hetzelfde geval met dezelfde loop.
 
[edit] net ff buildlog bekeken, had je een restrictie in dat doorlopende pijpje zitten tussen je gfz,en in?

Ik merk dat elke keer in het linker buisje tussen de GPU's in lucht zit. Als ik hem goed heen en weer schud dan is het op een begeven moment ook weg en loopt het er ook uit via het reservoir, maar het blijft dus gewoon dat hitteprobleem geven, wat mij het gevoel geeft dat de lucht toch nog niet weg is.
 
ff wat andere build gekeken incl. die van me zelf, daar is de in en uitgaande kant altijd versprongen.
bij jou is dat niet, dus hij drukt het niet door de kaarten, of te wel geen flow.. hij vult ze alleen.

dus of 1 pijpje weg of in en uit laten verspringen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14
tehurtaget [Buildlog] Project S235 Gallery & Build Logs 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan