• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

project: rig 3.0

Ik zat eraan te denken, Maar het alluminium staat wel erg netjes bij de naam plus als ik em zwart maak blijf je verschil zien met het gebrushde zwart dus ik denk dat ik dit contrast hou eigenlijk :)
 
K. so i finally got it home to shoot some pic's :

108.jpg


109.jpg


These brackets will keep this color:
110.jpg


111.jpg


112.jpg


114.jpg


Ere i finally got too put my extra rubber in, the design allowed the fan to be mounted on the rubbers for anti vibration and yet the back of the tray was in full contact with the fan. I hope this solves that problem:
113.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gister nog even snel tijd gehad om mn resevoirs achter op te plaatsen, helaas niet meer...
120.jpg


En omdat ik veel klachten kreeg dat de foto's blurry waren hierbij dan nog ene front shot met hoe mn front er uiteindelijk uit gaat zien:
121.jpg


Vanavond gaan de wielen er weer op...dit ding word nu al zwaar :S
 
Laatst bewerkt:
Het zijn van origine plastic letters, die heb ik licht opgeschuurd en laten vergromen een hele tijd terug, bij een vorig project je ziet ze ook terug op mn oude case. Daar heb ik ze ondertussen vanaf getrokken en hierop geplakt opnieuw :p

Tevens is het makkelijker je kast terug vinden op een LAN ( en dan heb ik het over de situatie waar je dronken bent :p )
 
OK omdat ik ook bezig ben met een huisje kopen ( alsof alles niet tegelijkertijd kan ) ben ik helaas niet aan zoveel toegekomen als ik zou willen.

Nu zat ik met een probleem dat ik mn 360 rad in 1 gehele schacht wou zetten. Dit past perfect dus daar was ik wel blij om, alleen hij past niet door de voorkant heen dus ik kan em er niet zo inschuiven. En aangezien ik em niet op de glasplaat op de bodem neer kan zetten heb ik gister avond een test fit gedaan om te kijken hoe ik em toe moet voegen.

Daardoor hou ik dit over:

122.jpg


iets wat denk ik heel mooi zal zijn als je eenmaal blauw licht er doorheen hebt schijnen.

123.jpg


Het goede nieuws is dat het is gelukt. Het nadeel is dat ik daardoor met mn gezicht frontaal tegen een design muur aan ben gelopen.

namelijk als je erin kijkt zie je dit:

124.jpg


Nu wil ik hier eigenlijk geen cover overheen zetten. omdat ik een kale rad wel mooi vind. Maar dit kan ook niet.

Dus ben ik nu van plan om alluminium latjes te halen en daarvan het gat tussen de frontplate en het skelet van de kast mee af te vangen. Het mooie hiervan is dat het gepolijste alluminium dan terugkomt op meer plekken op de kast dus dat is wel mooi. Het nadeel is dat ik em ergens moet mounten op de kast, en ik heb nu nog geen idee waaraan ik em kan mounten. Maar daar kom ik later weer op, hopelijk kan ik em ergens lassen :033:
 
Laatst bewerkt:
letters ogen wel mooi met je naam erop.
En een leuke plaats voor je rad heb je gevonden.

Maak de cover voor de rad dan uit plexi glas grijze smoke kleur ???
Met beetje licht erachter?
 
lol...klopt die zag ik ook inderdaad. Hij is erg mooi, alleen ik vraag me af hoe dit het probleem aan de voorkant heeft opgelost, als je de foto's bekijkt zie je heel subtiel die dingen niet, buiten het feit om dat die zn kabels lang niet zo netjes heeft weg gewerkt. Zo zie je aan de achterkant van zn rad de kabels weglopen. Ik beloof je mijn kabels zie je niet :033:

En ik heb mounting brackets voor mn 5 inch bay. Die heb ik ook hiervoor gebruikt alleen die moet je er eigenlijk inschuiven aangezien ze ervan uit gaan dat je rad er aan de voorkant ingaat en je aan de mobo kant van die schacht nooit meer met een schroevendraaier erbij komt...maar dat heb ik nu dus anders opgelost :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan