Vreemd genoeg heb ik altijd de neiging om dingen op de moeilijke dingen te doen, en deze keer was niet anders :S
Aangezien iedereen besloot dan optie 1 mooier was en ik het eigenlijk wel met iedereen eens ben. heb ik gister avond maar besloten om mezelf met een baksteen voor mn kop te slaan en zonder er verder aan te denken er maar gewoon voor te gaan...
Na ongeveer een uur naar het probleem te hebben gestaard kwam ik met een oplossing ( eentje die ik niet leuk vond ) Om het op te lossen moest namelijk mn hdd bay er aan geloven. Dit is een kleine feature van de hdd bay:
En dit is wat ik overhield na mn dremel in mn mooie poedercoating te zetten :S:
Aangezien de bovenste pijp ( die van mn northbridge afkomt ) naar beneden toe moet en exact uitlijnt met het gat van de hdd bay, heb ik nu 2 cm meer speling om em langs te laten lopen, precies de 2 cm die ik nodig had.
Ik kwam er ook achter dat mn southbridge een beetje speling had gekregen, dus ik moest mn mobo er nog een keer uit liften om die aan te draaien ( ik moet zeggen het verwijderen en terug plaatsen van mn mobo ging makkelijk dat gedacht )
Na nog een uurtje ofzo te hebben gespeelt kreeg ik dit:
En voor diegene die bang ware dat die tie-wraps bleven zitten:
Het nadeel is dat ik zojuist ongeveer 5 meter tubing hebt verbruikt :S dus freddy look out
P.S. freddy als je je afvroeg waarom ik speciaal dat
bitspower blokje nodig had, kan je hierboven zien dat ik niet veel ruimte extra had voor die subtielere bocht