• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

project: rig 3.0

ik bekijk deze post al een tijdje, maar ik mag niet zovaak op internet dus dan neem ik alleen tijd om te kijken en niet om te reageren :p... en ik spreek je natuurlijk al te vaak....

maar jij hebt echt te veel sleeving en tijd over :p.... wanneer krijg je je nieuwe fittingen binnen? zodat we deze kast eens draaiend kunnen zien :079:

Aangezien ik nog wacht op de feser fittingen, heb ik vandaag maar besloten om de ccfl's van mn monitor ook te sleeven:

168.jpg

Nu heb ik hiervoor ook stroom nodig dus ik moest die kabel ook sleeven:

169.jpg

En een klein detail:

170.jpg

Deze splitsing is echt klote, de hoofd-ader gaat naar de pc voor stroom. splitsing 1 gaat naar de aan en uit schakelaar. En splitsing 2 gaat naar de CCFL. Nu zit in het midden van de splitsing een verdikking waardoor ik bredere sleeving nodig had, gelukkig had ik die al bestelt bij Xel :D

De aan uit schakelaar heb je ook bredere kabel nodig alleen de kabel naar de CCFL niet. Dus heb ik alles maar met de bredere gedaan, en vast moeten zetten met tai rips omdat die anders weer uitglijd. Maar hij ziet er zeer netjes uit al zeg ik het zelf :033:

Lol... moet je beter kijken, de 24 pins zit er toch zeker tussen, en is erg netjes maar niet voor de eerste keer. Wel de eerste keer met de sleeving van xel, hiervoor had ik altijd AC ryan ( Deze kwaliteit is gewoon niet te vergelijken :D)

waar kun je die krijgen dat sleeving kit, het ziet er inderdaad betere kwaliteit uit dan die vabn ryan . Trouwens zeer mooi gedaan hoor !

Kan je bestellen bij Xel, moet je die effe lastig vallen volgens mij had die nog wat liggen :D

Ik ben inderdaad redelijk verslaaft ondertussen, Ik heb nu een kleine 80 meter aan 3mm in de kast zitten en 2 meter aan 5mm sleeving...

Maar ik zal vanavond effe het effect voor jullie showen ( en "leen" gerust het idee :033:)

Kan je bestellen bij Xel, moet je die effe lastig vallen volgens mij had die nog wat liggen :D

Ik ben inderdaad redelijk verslaaft ondertussen, Ik heb nu een kleine 80 meter aan 3mm in de kast zitten en 2 meter aan 5mm sleeving...

Maar ik zal vanavond effe het effect voor jullie showen ( en "leen" gerust het idee :033:)

Hij freak :023:

80 meter ? of 8 meter !

Hier een klein filmpje over de backlight van mn monitor ( komt niet zover uit maar komt door slechte belichting voor de camera, neem het van me aan in werkelijkheid komt het mooier over )

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=r1jg7-RkGfc]YouTube - lcd backlight[/ame]

Tevens nog maar is een update :p

Ik heb vandaag mn nieuwe fittingen binnen gehad !!! :033:

en ik kon het gewoon niet laten om ze meteen erop te zetten en ik moet zeggen ze hadden geen milimeter breder moeten wezen:

171.jpg

Dus meteen alle oude fittingen netjes bij elkaar gezameld:

172.jpg

Hier nog even een kleine vergelijking tussen oud en nieuw:

173.jpg

En ze zien er wel erg netjes uit in combi met bitspower:
184.jpg

Tevens heb ik mn ccfl's opgehangen in mn case:

174.jpg

175.jpg

En ben ik alle draden in de kast gaan verwerken en jesus wat heb ik een lading kabels :S ( nadeel van sleeven :p )

176.jpg

( kabel snelweg )

dit zijn mn fan controllers met sensors:

177.jpg

alleen ze hebben 1 nadeel...probeer deze er maar is met normale handen in te krijgen:

179.jpg

( lukt je niet )

dit is wat erin zit zover,

ziet er al iets schoner uit:
180.jpg

maar er steekt nog wat uit aan de andere kant:
181.jpg

met de voeding erbij:
182.jpg

wat er bovenin loopt:

183.jpg

Morgen gaan we weer verder, ik ben erachter dat ik ook een kleine cover moet maken maar daar kom ik op terug :D

Laatst bewerkt:

Thnx, ze passen inderdaad erg goed bij mn BP stukjes, maar het zijn eigenlijk Feser V2 fittingen, echt aan te raden ! en freddy heeft ze erg goedkoop :033:

ziet er goed uit slader!!
en jij bent echt gek op sleeven he?? zal ik mijn kabelbende eens een keertje langsbrengen dan?? :p
en wat is je vriendin geintereseerd zeg ;)

Ik ben inderdaad redelijk aan het sleeven geslagen en dat terwijl ik het eigenlijk niet wou doen toen ik aan het project begon :p Maar nu het gedaan is moet ik zeggen dat het wel erg netjes is ! En mn vriendin steunt me compleet :p

Ik heb de boel nu in de kast zitten.

Ik kon het niet laten om een paar shots te maken :033:
184.jpg

Nu had ik aan het begin niet alle sleeving gebrand, dat heb ik naderhand gecorrigeerd alleen precies op het verkeerde moment bleek dat ik niet alles had gedaan :
185.jpg

Dus na een kleine correctie had ik em eindelijk in elkaar zitten:

186.jpg

Vind de temp 4 temp sensors:

187.jpg

Kijk, ik heb dubbel waar voor mn geld:

188.jpg

Zo lijkt mn rad behoorlijk groot: ( vind de fan kabels :p )

189.jpg

More beauty shots:

190.jpg

191.jpg

En zoals de achterkant nu in elkaar zit:

192.jpg

193.jpg

Nu laat ik dit een dagje zo staan zodat de kabels kunnen wennen aan hun positie :033:

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
kmp-cooling [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan