Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De laatste tijd ben ik weer bezig met sleeving geweest, en eindelijk ben ik er redelijk doorheen, heb nog een paar kabeltjes die ik wil doen ( stuk of 3 ). en ik moet zeggen het is best netjes geworden zover:
mn temp sensors:
Nu ging een fan controller kabel fout tijdens het sleeven dus heb ik em opnieuw moeten solderen:
Ik vind het een best netjes resultaat moet ik zeggen, je ziet eigenlijk niet meer terug welke het is :
Tevens meteen maar de pci-e kabels gesleeved, maar de 8 pin kabel loopt ook meteen door naar de 6 pin kabel:
das pas een pokke klus
En dis is het resultaat zo ongeveer:
Mn rads zijn ook gespoelt dus die zitten nu veilig in mn kast waar ze blijven hangen, tevens heb ik een leuk iets gevonden voor mn dvd drives maar die laat ik vanavond zien :033:
Lol... moet je beter kijken, de 24 pins zit er toch zeker tussen, en is erg netjes maar niet voor de eerste keer. Wel de eerste keer met de sleeving van xel, hiervoor had ik altijd AC ryan ( Deze kwaliteit is gewoon niet te vergelijken )
sommige voedingen kan je ze inderdaad gewoon niet uitslopen... ik had zelf ook nog een oude vage 20pins voeding liggen... is het ook niet mogelijk bij.
maar bij die ik nu doe werkt het perfect, is alleen wel monnikken werk.
gaat het trouwens nog lukken om dit af te krijgen voor het weekend slader??
eh lekker ding...jij ook eindelijk is besloten om online te komen. Heb me ongeveer een maand geduurd om je hierheen te krijgen. Maar ok, ik heb vandaag mn laatste pakketje binnen gekregen dus ik hoop dat het gaat lukken