Thnx, het heeft me wel een paar spiegels gekost om deze zo te krijgen, maar dan heb je ook wat ( 4mm spiegels schijnen nogal snel te breken
)
aangezien ik nog wacht op een paar onderdelen heb ik besloten dat het vandaag maar is mooi tijd was om mn badge op te plakken, en ja zo een mooie badge mag natuurlijk niet scheef...dus dan maar groot uitpakken
het resultaat valt me helemaal niet tegen moet ik zeggen:
Tevens vond ik dat het maar is tijd was om mijn eigen fan controller is uit te proberen:
Ik moet eerlijk toegeven ik had hiervoor een
zalman fan controller...die vond ik wel goed, op de laagste stand waren je fan's redelijk stil...maar DIT...WOW !!!!
Die
zalman komt er nooit meer in, hier kan je precies zien wat je doet en hoeveel graden het is. geniaal gewoon...serieus een aanrader ( als je me niet gelooft gewoon kopen ik beloof je zal je niet tegen vallen, en wel bestellen bij freddy natuurlijk :033: )
En ik blijf die gloed door mn rad heen mooi vinden:
Alleen nu zit ik met een klein punt...misschien willen jullie me daarmee helpen, ik heb 8 probes, die kan ik op koper plaatsen maar niet direct ertussen...dus iemand ideeen van daar plaats ik altijd een temp sensor...of daar moet je em gewoon plaatsen...of gewoon dat zijn handige/leuke plekken ?