• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

project: rig 3.0

close enough, ik doe het ervoor omdat ik het niet geheel af kan keuren, daar laat ik mn slangen inderdaad door afvoeren naar de achterkant van mn mobo tray.

De foto is de voorkant van mn mobo tray ( die fan's zijn namelijk van mn 360 rad ) en aangezien ik mn kabels netjes wil houden heb ik besloten dat ik ze naast mn mobo ga wegwerken :033:
 
Gister avond heb ik het mobo er tijdelijk ingehangen samen met de kaarten voor een testfit. Dus heb ik meteen maar effe een paar mooie plaatjes genomen :D

Het bleek alleen wel dat mn geluidskaart zijn cover kwijt moest omdat het anders niet zou passen, dus ik moet nog effe kijken wat ik daarmee ga doen. Het probleem waar ik tegen aanloop is dat er een kleine 20 led's in zitten die groen faden. Iets wat ik eigenlijk niet nodig heb ik mn kast :033: ( maar gewoon stuk slaan lijkt me ook niet de optie )

147.jpg


148.jpg

(kijken mammie ik heb 4 graphische kaarten)

staat wel netjes niet :D

Hierna heb ik zo ongeveer alle kabels aangesloten op het mobo ( met uitzondering van de fan's en de SATA kabels, en ik moet zeggen dat zag er ook wel netjes uit :033: :
150.jpg


Nu is het wachten op de rest van de sleeving van xel, en mn rad's eruit halen voor spoeling...
 
Ziet er echt strak uit hoor, very nice indeed :)
Mooie korte bochtjes van en naar de mosfets, cpu en NB, wou ik ook doen maar ben toch iets te gul met de slangen geweest ;)

Thnx die bochten zijn echt zo klein als ik ze mogelijk kon krijgen...en dat ook dankzij de veren die eromheen zitten. Anders was het nooit gelukt. Maar ik wil alles in deze kast zo strak en klein mogelijk houden

mooooi!
hoe heb je dat gedaan dat het weerspiegeld word eigenlijk?
kdenk 'n ac ryan spiegelplaat oftewel zeer veel polijstwerk :p

Sorry jongens beide fout :p als jullie kijken naar het begin van de mod dan zul je lezen dat ik 4 spiegels heb gebroken in het process om een spiegel te maken die op de bodem zou passen, hoe heb ik het spiegelent gekregen, nou door een spiegel erin te leggen :033:

Machtig mooi :D

Hoe de hardware er nu in zit is iig al erg goed geslaagd :D, maar wat de freakin fok ga je met die fillports doen?

Thnx, ik kan nu niet ophouden om ernaar te kijken en kan niet wachten tot alles brand en draait. En die fillports moet je maar opletten, als het een beetje meezit kan ik het je zaterdag laten zien !

Ik dacht bij het plaatje hieronder heel even dat je Quad SLI had :D

I wish dat het kon door gewoon 280's op te blijven stapelen :106: Ik heb hiervoor een stel 9800GX2's in quad sli gehad, maar ik wist niet hoe snel ik er vanaf moest, het heeft nooit goed gedraait... leverde wel erg leuke gezichten op moet ik zeggen :p

haha ik ook, mooie case!, mooi gesleeved, kan die xq9650, die 2 beestige graka's bijbenen? :)

thnx voor het compliment :D die 9650 kan het op het moment dat je em over de 3.6 haalt bij benen...standaard red die dat niet. maar die QX9650 is wel mijn schatje moet ik eerlijk toegeven...wat werkt dat ding zalig...en zeker als je omhoog stapt van een 8500
 
Thnx, het heeft me wel een paar spiegels gekost om deze zo te krijgen, maar dan heb je ook wat ( 4mm spiegels schijnen nogal snel te breken :p )

aangezien ik nog wacht op een paar onderdelen heb ik besloten dat het vandaag maar is mooi tijd was om mn badge op te plakken, en ja zo een mooie badge mag natuurlijk niet scheef...dus dan maar groot uitpakken :p

152.jpg


het resultaat valt me helemaal niet tegen moet ik zeggen:

153.jpg


Tevens vond ik dat het maar is tijd was om mijn eigen fan controller is uit te proberen:

154.jpg


Ik moet eerlijk toegeven ik had hiervoor een zalman fan controller...die vond ik wel goed, op de laagste stand waren je fan's redelijk stil...maar DIT...WOW !!!!

Die zalman komt er nooit meer in, hier kan je precies zien wat je doet en hoeveel graden het is. geniaal gewoon...serieus een aanrader ( als je me niet gelooft gewoon kopen ik beloof je zal je niet tegen vallen, en wel bestellen bij freddy natuurlijk :033: )

En ik blijf die gloed door mn rad heen mooi vinden:
155.jpg


Alleen nu zit ik met een klein punt...misschien willen jullie me daarmee helpen, ik heb 8 probes, die kan ik op koper plaatsen maar niet direct ertussen...dus iemand ideeen van daar plaats ik altijd een temp sensor...of daar moet je em gewoon plaatsen...of gewoon dat zijn handige/leuke plekken ?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan