OK omdat ik ook bezig ben met een huisje kopen ( alsof alles niet tegelijkertijd kan ) ben ik helaas niet aan zoveel toegekomen als ik zou willen.
Nu zat ik met een probleem dat ik mn 360 rad in 1 gehele schacht wou zetten. Dit past perfect dus daar was ik wel blij om, alleen hij past niet door de voorkant heen dus ik kan em er niet zo inschuiven. En aangezien ik em niet op de glasplaat op de bodem neer kan zetten heb ik gister avond een test fit gedaan om te kijken hoe ik em toe moet voegen.
Daardoor hou ik dit over:
iets wat denk ik heel mooi zal zijn als je eenmaal blauw licht er doorheen hebt schijnen.
Het goede nieuws is dat het is gelukt. Het nadeel is dat ik daardoor met mn gezicht frontaal tegen een design muur aan ben gelopen.
namelijk als je erin kijkt zie je dit:
Nu wil ik hier eigenlijk geen cover overheen zetten. omdat ik een kale rad wel mooi vind. Maar dit kan ook niet.
Dus ben ik nu van plan om alluminium latjes te halen en daarvan het gat tussen de frontplate en het skelet van de kast mee af te vangen. Het mooie hiervan is dat het gepolijste alluminium dan terugkomt op meer plekken op de kast dus dat is wel mooi. Het nadeel is dat ik em ergens moet mounten op de kast, en ik heb nu nog geen idee waaraan ik em kan mounten. Maar daar kom ik later weer op, hopelijk kan ik em ergens lassen :033: