• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

project: rig 3.0

de fan controller heb ik specifiek gekozen :p waarom vraag je, ik wou de temperatuur hebben en ik moest 8 fans hebben. En ik wou geen slots overhouden die niets weergaven. Buiten dat om zijn ze ook gebrushed alluminium en doe ik ook zilvere / alluminium accenten op mn kast. Ok ze vallen op maar ik denk dat dat helemaal niet zo erg is als alles eenmaal brand :D just wait and see ;)

p.s. dat bitspower is inderdaad wel erg geil :p

Eindelijk draait die :D :D :D

Van het weekend hebben we em kunnen vullen en heb ik em kunnen laten draaien, ik ben momenteel bezig met mn OS installeren dus ik kom nog terug met de temps etc en het raam moet nog in mn zijpaneel gemaakt worden. Dus klaar is die nog niet. Maar draaiende wel... en ik kon het gewoon niet laten om jullie alvast op een paar lekker makende pics te tracteren ( denk wel het zijn high res pics )
uit:
232.jpg

loop testen:
233.jpg

aan:
244-2.jpg

close-up pleasse: :033:
235.jpg

234.jpg

de spiegel:
236.jpg

237.jpg

res in het donker:
238.jpg

en in het licht:
240.jpg

De rest komt snel :033:

erg mooie setup, die reservoirs zijn extra geil!

(is dus de eerste mod die in mijn nieuwe rig ook komt!)

Thnx, de resevoirs staan zo ook wel erg goed moet ik zeggen, ik zit alleen te denken om misschien nog 2 uv leds onderin te duwen maar dat zijn alweer toekomst plannen ( heb ik er alweer te veel van kan ik je beloven )

En die mod kan ik je zeker aanraden, je moet je gaten behoorlijk precies uitrekenen maar dan past het perfect :023:

Aangezien ik eindelijk klaar ben met de verhuizing en weer verder ga werken aan mn kast had ik zoiets van ik ga het stof maar is blazen van mn log :033:

vandaar hier weer de eerste update:

Ik heb al een tijdje de OCZ XTC in mn kast zitten, hij is erg mooi en handig alleen de leds zijn mij te fel. Dus heb ik besloten het advies van k.3nny op te volgen en het te verven, hoewel ik denk dat dit niet helemaal is wat hij in gedachte had ;)

eerst zal ik jullie voorstellen aan 1 van de boosdoenders :
245.jpg

ze zijn echt te klein voor woorden maar erg fel zoals je kunt zien:
246.jpg

vooral omdat je er vol in kijkt, dus ik ben door de schuur gaan zoeken naar goede zwarte verf... en dit vond ik :

247.jpg

zo zal die in ieder geval nooit roesten :098:

inplaats van alles compleet te verven heb ik alleen de leds aangestipt:
248.jpg

zo krijg je een stuk minder ligt eruit maar nog wel een beetje blauwe gloed, precies kinky genoeg als je het mij vraagt :033:

249.jpg

dit is het resultaat weer terug gebouwd in het frame:

250.jpg

Laatst bewerkt:
had inderdaad ook gekunt :D ik denk dat het opzich niet zo opvalt dat 1 minder doet dan de rest omdat je er over het algemeen niet recht in kijkt. We zullen zien in ieder geval :D en anders worden ze weer aangepast :033:

ik heb in ieder geval mn laatste onderdelen van freddy binnen dus we kunnen weer verder. En zoals gewonelijk top service, en netjes geleverd !!! mijn complimenten elke keer weer :D

Gister weer effe aan de gang kunnen gaan :D

aangezien ik mn resevoirs achter heb zitten zie je daar geen uv logische gezien. Nu wou ik dat wel. Dus heb ik een stel leds gemaakt die ik achterop kan connecten met mn resevoir:

De 2 leds zijn aan elkaar gesoldeerd in een Y formatie:

251.jpg

252.jpg

en vervolgens gesleeved :D

253.jpg

dit paste echt net
254.jpg

maar het resultaat mag er wezen. Hopelijk heb ik binnenkort effe tijd om mn loop te spoelen aangezien ik daar de echte veranderingen kan gaan doen dan zal ik ook meteen foto's nemen van dit dingetje in actie :D

k. momenteel gaat de vooruit gang erg traag. Maar dat is ook omdat ik aan het overwegen ben naar een EVGA x58 SLI LE mobo over te stappen. In de tussen tijd ben ik in ieder geval wel mn gpu loop aan het aanpassen geweest.

Deze heb ik van een serie loop naar een paralell loop over gezet. De temp verschillen moet ik nog effe meten, en ik zal vanavond effe foto's nemen van mn resevoir verlicht en wel :033:

ondertussen in ieder geval hoe mijn gpu loop er nu uitziet:

255.jpg

en nog effe een kleine beauty shot om het tot zijn recht te laten komen:

260.jpg

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
kmp-cooling [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan