Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thnx, en die high res foto's komen wanneer die klaar is ik heb een vriend die proffesioneel fotoschieter is, die heeft belooft wat foto's voor me te maken
Ok gister avond ben ik druk bezig geweest met de achterkant van de kast. Ik heb 2 kleine blinds gemaakt die passen in achterkant van de kast om wat bekabeling extra weg te werken. ik heb ze gemaakt van een plaatje plexiglass om the flexibel genoeg te houden om weg te halen als ik erbij moet maar dat ze toch stevig staan en wat geluidsblokker: ( best stylish als je het mij vraagt )
Dit is hoe ze erin passen, best netjes als je het mij vraagt:
Mn vriend flapp vond tevens de camera en besloot een foto van me te maken: (Als iemand is wil weten wie al zijn avonden besteed aan deze kast )
Opzich ziet dat er idd redelijk strak uit dat geluiddempende materiaal Je moet het alleen vast maken met dubbelzijdige tape, anders krijg je het er nooit meer af
Opzich ziet dat er idd redelijk strak uit dat geluiddempende materiaal Je moet het alleen vast maken met dubbelzijdige tape, anders krijg je het er nooit meer af
Ik heb wat spul binnen gekregen van bitspower dus die heb ik toegevoegt
Een lid op een ander forum gaf aan dat een 45 graden bocht niet verkeerd zou staan en eigenlijk was ik het wel met em eens, dus toch maar gedaan:
Plus als je goed kijkt zie je nog een klein nieuw detail, bitspower PLUGS !! :033:
meteen alle plugs rondom maar vervangen:
Nadeel was dat ik erachter kwam dat 2 sensors de geest hadden gegeven dus die moesten vervangen worden ( en opnieuw gesleeved ) Tevens heeft een fan van mn 360 rad het niet overleeft. Dus die moet ook vervangen worden. Die wacht nu op freddy Dus tijdelijk heb ik de zijpanelen er maar opgezet zodat die geen stof hapt. En ja meteen maar wat foto's gemaakt:
Ik ben normaal niet zo goed met foto's hoor, het is voornamelijk de camera die wonderen doet. Is een fuji F100. Zijn hele goede camera's moet ik zeggen
heb ik mazzel gehad dat ik em toen kon krijgen ze zijn erg nuttig bij mn build namelijk en de grootste hulp zie je niet eens. Dat is onder mn spiegel anders had ik die kast nooit zoveel kunnen verplaatsen als ik nu doe