Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook dit weekend weer aan de slag gegaan met het project.Voor de mensen die zich afvragen hoe groot de case is heb ik even een paar foto's genomen met daarbij de maten.
De lengte is 510 mm.
De breedte 390 mm.
De hoogte 440 mm.
Verder met het project.Als eerste heb ik een cover gemaakt die achter het voorfront komt hier worden de top en de zijkanten aan bevestigd.
Als eerste een plaat geknipt,uitgehoekt,gebogen en de gaten erin gemaakt voor de top te bevestigen.Daarna gelast,afgewerkt en gemonteerd aan het front.
Vervolgens ben ik verder gegaan met het frame waar alle delen op bevestigd worden.Het frame heb ik voor zien van voeten.
Op het frame worden ook de voedingen en de brackets voor de harde schijven gemonteerd dus heb ik de bodem voorzien van een perfoplaat.
Alles afgewerkt.
Even alles er los opgezet om te kijken hoe het eruit ziet.
Als je mij gaat zeggen dat je hovenier bent geloof ik het niet hoor! Wat een mooi werk. Uiteindelijk een poedercoting er over?
Wat zullen veel modders jaloers zijn op al die mooie materialen en gereedschappen.
De tijd begint te dringen en aankomend weekend moet alles klaar zijn om te spuiten.Ik heb nog 3 weken en dan moet de case klaar zijn voor de lan party.
Ik heb als eerste alle bevestigingen gemaakt voor de case de bedoeling is om nagenoeg geen schroeven aan de buitenkant te zien.Daarna heb ik de top voorzien van gaten voor de 2 140mm casefans en in de gronlak gezet en vervolgens heb ik de 2 mobo tray's gemaakt.