Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wil ook wel een lasapparaat (alleen ouders verbieden het, moet verder met hout werken :/)
Toppie build man! zou graag het eindresultaat willen zien!
Dank je en ik kan de link niet echt leggen waarom je van de bank rolt van het lachen en nee er komen geen wielen onder en een kereltje van 6 laten sjouwen komop zeg.
Ahum, er zijn niet veel vaders die over deze gave beschikken denk ik. en genieten doe ik zeker alleen mag je toch een binnenpret hebben bij de gedachte dat iemand zo'n mooi stuk werk leverd voor z'n zoon. waar ik me op verkeken heb is de grote maar dat komt door de foto "het leek me namenlijk een hele grote kast". als er mensen zijn die gepikeert zijn dan vind ik dit jammer en er verder woorden aan vuil maken vind ik overbodig. ik zou zeggen gewoon blijven genieten:030:.
Ahum, er zijn niet veel vaders die over deze gave beschikken denk ik. en genieten doe ik zeker alleen mag je toch een binnenpret hebben bij de gedachte dat iemand zo'n mooi stuk werk leverd voor z'n zoon. waar ik me op verkeken heb is de grote maar dat komt door de foto "het leek me namenlijk een hele grote kast". als er mensen zijn die gepikeert zijn dan vind ik dit jammer en er verder woorden aan vuil maken vind ik overbodig. ik zou zeggen gewoon blijven genieten:030:.
Natuurlijk mag je een binnenpret hebben maar ik mag toch ook wel vragen waarom je van de bank rolt van het lachen.Idd de kast ziet er op de foto's groter uit dan hij werkelijk is.Gewoon blijven genieten idd.
Dit weekend ben ik met de covers en backplates voor de videokaarten van slag gegaan.Omdat ik geen waterkoeling ga gebruiken in dit project wilde ik wel wat gaan doen met de luchtkoelers.
Als eerste wil ik Noiseblocker bedanken voor het sponsoren van mijn project.
De casefans 2x 140 - 4x 120 en 2x 80mm black silent fans.
Thanks a lot Noiseblocker and specially Sebastian.
Aan de slag met de custom koelers en backplates.Als eerste alles gesneden,gebogen en geschuurd.
Vervolgens alle delen voorzien van grondlak.
Daarna geschuurd en een paar lagen lak erop en vervolgens voorzien van blanke lak.
Het eindresultaat.
Het volgende wat ik moet doen is de fans van de videokaarten spuiten en dan kan ik alles gaan monteren.