• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Project] Kabel Management + onderhoud

Johnny

Moderator
Forumleiding
Hallo allen,

Mijn PC is op dit moment helemaal in orde. Geen aparte BSOD's of iets dergelijks. Dus dan is het nu tijd om aan de "look" te werken van mn case vooral kabel bende..

Ik heb de Antec 900, waar eigenlijk bijna niks aan valt te modden dus dat zit wel ok.

Ik heb een half jaartje geleden ongeveer mijn case van binnen helemaal zwart gespoten heb waarmee ik nu nog steeds enorm blij mee ben!

Ik heb heel veel filmpjes gevonden over Kabel Management en ik denk dat ik het op die manier ook wel ken! ^^

Morgen ga ik dit allemaal aanschaffen;


- Tie wraps (Hoe je dat ook schrijft..)
- Skill mini tool (Net zoals dremel iets goedkoper, minder kwalitatief) Ik hoef toch maar een paar gaatjes te snijden..
- Extra schijfjes voor de mini tool

Hiermee moet ik al een heel eind komen.

Morgen ga ik in ieder geval binnen met de case leeghalen en ff stofvrij maken voor zover mogelijk. Daarna ga ik ff bekijken waar ik allemaal het beste die gaten gaan dremelen. Ik laat me volledig inspireren van youtube filmpjes.

Ik maak van alles wat ik doe foto's vind het zelf in ieder geval erg leuk om te doen!

Cheers,
 
ja 1 voordeel er vallen minder makkelijk schroefjes of iets dergelijks in als je aan het werk bent :p
maar ik weet niet of de kast wel hoog genoeg van de grond is voor de psu om genoeg te kunnen "ademen"
btw komen er ook nog pics?? :p
 
Ow my god.. alles aangesloten ff snel in bios gekeken hij leest beide harde schijven. Wil ik windows opstarten start die niet op en geeft die iets aan oer boot blabla..

alles al nagelopen en weet het niet meer >S
 
Heb je wel de juiste kabels in de HDD's gedaan? Je moet in bios zetten welke HDD hij moet gebruiken als eerst. Waar windows op staat dus.

Hier kan je ook instellen dat hij eerst naar een cd moet zoeken. Stel zo in.

1. CD speler.
2. HDD met windows.
3. Andere HDD.
4. Andere zooi wat hij zelf aangeeft. (flopy disk enzo)
 
Ik was 2 weken geleden in een slecht humeur dit omdat m'n ouders gaan scheiden. Vandaag zag ik even het licht weer en ben verder gegaan aan mijn kast!

Allereerst de situatie 2 weken geleden;

2wekengeledensituatiexr9.jpg


De tools:

- Stanley mesje
- Skill minitool
- Slijpschijfjes van Dremel (Die standaart bij die van skill waren die werden gewoon letterlijk opgegeten zo snel gingen ze op!)
- Tie-wraps
- Bevestigingsplaatjes

gereedschapvf5.jpg

dremslijpschijfsetjetb2.jpg


Het slijpwerk..

Ik heb 1x geslepen bij de voeding zodat ik de voeding kan omdraaien. (Voeding kan nog gemakkelijk ademen hoor:)) En 1xtje meteen naast de voeding maar dat zie je nu op de foto's;

Ziet er misschien niet zo pro uit maar het gaat om de praktische kant (Vind ik..)
gatbodemrt7.jpg


Met dit gat ben ik echt enorm blij! Dat is zoveel meer praktischer!! je ken de draden veel makkelijker kwijt imo..
voedingopdekopgatzd6.jpg


Mijn nieuwe voeding;
devoedingyx9.jpg


Mn tijdelijke kaart nog steeds :(
de9800gtxsr1.jpg


Na heeel wat gezeik met mn HDD's en bedrading doet mn PC het weer (Hij startte vandaag niet op..)
hijdoethetzt6.jpg


Ziet er weer prachtig uit! Is lang geleden dat de zijkantan er weer opzitten :p
mooiaj9.jpg


En dan nu de huidige situatie!;
huidigesituatieuk5.jpg


De enige kabels die je daar ziet zijn kabels van voeding achter langs :) Of die naar links loopt is van UV licht :)
enkelkabelsdienaarachteof5.jpg


Ik ben er echt heel blij mee! Het resultaat tegenover die van 2 weken geleden is echt VEEEL beter geworden! En ook een leuke ervaring om te werken met Dremel!
 
Sterkte met het gebeuren van je ouders :(

Je kan nog de kabels bij elkaar gaan leggen en bundelen met een tie wrap.
Want het ziet er uit of de kabels los hangen, waardoor het rommelig uit ziet.
Als je de kabels netjes naast elkaar voert, ziet het er stuk netter uit.
 
johnney, ik weet EXACT hoe je je voelt. mijn ouders zijn 3 jaar geleden gescheiden.
het went vanzelf zullen we maar zeggen, je houft wel flashbacks naar de mooie tijden. ik heb me gefocust op mijn eigen ding en mijn eigen levenen het heeft veel geholpen. probeer dit ook te doen en zo vind je je eigen weg. het blijven je pa en ma en daar moet je ook vanuit blijven gaan. ze hebben beide verplichtingen voor jou als hun kind (lang leve de wet!!!) maak daar ook goed gebruik van. zij kiezen ervoor, jij niet. blijf hetzelfde van ze verwachten. al met al sterkte ermee knul
 
Jullie weten de rest niet van de thuis situatie, heel misschien Freddy maar dat hou ik voor mij ga ik jullie niet meer lastig vallen
Ze scheiden van tafel en bed zeg maar..

Bedankt voor jullie steun zeg maar :):)

Rechterzijpaneel kan ik wel wat kwijt ja ga het morgen ff proberen update a.s.a.p!
 
Maomanna en wij allen weten niet hoe het precies in elkaar steekt, hoe jij
het ervaart en wat je daarbij voelt ondanks onze eigen ervaringen.

Mijn ouders zijn ook gescheiden, heb het hele oorlogstafereel mogen ervaren.
Hoe liefde kan veranderen in pure haat of dat het altijd schone schijn is ge-
weest.

Wat ik wil zeggen is, we leven met je mee en langzaam, beetje bij beetje leer
je er mee omgaan, kan je het een plekje geven en uiteindelijk kom je er
sterker en wijzer uit.

Ben benieuwd naar het volgende resultaat!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan