Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Update 7.Dit weekend ben ik weer aan de slag gegaan met het project.De voeding paste niet echt bij het design dus heb ik besloten om de voeding ook een industriële look te geven.Als eerste ben ik begonnen met de onder plaat te maken van 2 mm rvs. Deze heb ik voorzien van M3 draadeinden en de bevestiging voor de voorste print.Vervolgens heb ik een frame gemaakt van 10 mm rvs en die voorzien van een fan mounting bracket.Zo staat het er nu bij.Nog niet klaar maar het begint ergens op te lijken.Dit was het weer voor vandaag.Thanks to my sponsors :
Update 7.
Dit weekend ben ik weer aan de slag gegaan met het project.De voeding paste niet echt bij het design dus heb ik besloten om de voeding ook een industriële look te geven.
Als eerste ben ik begonnen met de onder plaat te maken van 2 mm rvs. Deze heb ik voorzien van M3 draadeinden en de bevestiging voor de voorste print.
Vervolgens heb ik een frame gemaakt van 10 mm rvs en die voorzien van een fan mounting bracket.
Zo staat het er nu bij.
Nog niet klaar maar het begint ergens op te lijken.
Dit was het weer voor vandaag.
Thanks to my sponsors :