Zwelgje Spy Member 19 april 2011 #101 mooi K.3nny. Vind gaaf dat gaten patroon voor het rad en de in/out lets. Lekker fris. Succes voor de nog twee dagen (nachten ).
mooi K.3nny. Vind gaaf dat gaten patroon voor het rad en de in/out lets. Lekker fris. Succes voor de nog twee dagen (nachten ).
alain-s Junior Member 19 april 2011 #103 Zou gewoon het patroon over heel de case doen ook waar er geen fans of rad zijn kun over lekker in de case zien ^^ dan kun je hem mss ook nog in het geel spuiten grapje ^^
Zou gewoon het patroon over heel de case doen ook waar er geen fans of rad zijn kun over lekker in de case zien ^^ dan kun je hem mss ook nog in het geel spuiten grapje ^^
Harjo OC noob 19 april 2011 #104 Kenny lekkerbezig hoor Ik vind die inbus ook vet staan Lekker ruig !
k.3nny Oldscool. 19 april 2011 #105 vincent zei: frizzle zizzle gozert. Klik om te vergroten... Haha ! chicken zei: wow nice, jij gaat ook lekker door Klik om te vergroten... Zeker wel, deadline ! Zwelgje zei: mooi K.3nny. Vind gaaf dat gaten patroon voor het rad en de in/out lets. Lekker fris. Succes voor de nog twee dagen (nachten ). Klik om te vergroten... Moet goed komen! wacht nog ff af Oli4v zei: U mad? Klik om te vergroten... Altijd, Clean and stylish? professor sockman zei: Zou gewoon het patroon over heel de case doen ook waar er geen fans of rad zijn kun over lekker in de case zien ^^ dan kun je hem mss ook nog in het geel spuiten grapje ^^ Klik om te vergroten... Whaha ! Nee ik laat het zo, ik wil gewoon wel redelijk clean blijven. Harjo zei: Kenny lekkerbezig hoor Ik vind die inbus ook vet staan Lekker ruig ! Klik om te vergroten... Thnks !
vincent zei: frizzle zizzle gozert. Klik om te vergroten... Haha ! chicken zei: wow nice, jij gaat ook lekker door Klik om te vergroten... Zeker wel, deadline ! Zwelgje zei: mooi K.3nny. Vind gaaf dat gaten patroon voor het rad en de in/out lets. Lekker fris. Succes voor de nog twee dagen (nachten ). Klik om te vergroten... Moet goed komen! wacht nog ff af Oli4v zei: U mad? Klik om te vergroten... Altijd, Clean and stylish? professor sockman zei: Zou gewoon het patroon over heel de case doen ook waar er geen fans of rad zijn kun over lekker in de case zien ^^ dan kun je hem mss ook nog in het geel spuiten grapje ^^ Klik om te vergroten... Whaha ! Nee ik laat het zo, ik wil gewoon wel redelijk clean blijven. Harjo zei: Kenny lekkerbezig hoor Ik vind die inbus ook vet staan Lekker ruig ! Klik om te vergroten... Thnks !
Freddy Administrator Forumleiding 19 april 2011 #106 Vet! Dat doe je toch allemaal weer in een rap tempo!
Sw333t I Love my NUC 19 april 2011 #108 Ik vraag me af hoeveel updates er vandaag zullen komen.. en of ik mijn bakkes dan weer van mijn bureau af kan hengelen. Keep it going Kenny!
Ik vraag me af hoeveel updates er vandaag zullen komen.. en of ik mijn bakkes dan weer van mijn bureau af kan hengelen. Keep it going Kenny!
k.3nny Oldscool. 19 april 2011 #109 Gewoon 1 grote tegen 1900 weer werken Ben nu al met matzwart bezig :|
U UgotHeinzzd Guest 19 april 2011 #111 Oew, het 'front shot' is mooi man! I really like Laatst bewerkt: 19 april 2011
k.3nny Oldscool. 19 april 2011 #113 UPdate :029: I/O shield Inner top holes done. Side window ! hophop!
k.3nny Oldscool. 20 april 2011 #120 Update Gaatjes gemaakt voor fittingen Daarna verder gegaan met opbouwen, dus mobo plate + backplate zitten! Daarna gelijk maar voor alles gegaan, dus mobo + stroom + slangen test route. Grouphuggg ! flashpic. Spaters!
Update Gaatjes gemaakt voor fittingen Daarna verder gegaan met opbouwen, dus mobo plate + backplate zitten! Daarna gelijk maar voor alles gegaan, dus mobo + stroom + slangen test route. Grouphuggg ! flashpic. Spaters!