BlaserR93
Member
Eindelijk ...
heb ik mezelf los kunnen rukken van die kast zodat ik wat tijd heb om aan dit log te werken. :badgrin: :079:
Sommige mensen vragen zich af wat ik met al die hardware doe die ik dit jaar al aangeschaft heb en/of waar ik het allemaal laat.
Wil je een kort antwoord? Het gaat allemaal de kast in :003:
Wil je een lang antwoord? Lees dan vooral verder.
---------------------------------------------------
Een klein stukje geschiedenis:
Ongeveer 20 jaar geleden kocht ik mijn allereerste computer. Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het een Laser :schaam :badgrin:. In die 20 jaar heb ik ongeveer iets van 10 computers gekocht waarvan #10 .... heel verrassend ook een M10 is :003:
Daarover later meer. Van die 10 zijn er 4 het huis uitgegaan en de wijde wereld in getrokken. De overige 6 zijn dus kostgangers :badgrin:.
Van die 6 zijn er 2 in gebruik en de overige 4 (Gigabyte, DGB, Antec900 and a CM HAF X) staan op zolder te wachten voor eventueel een of ander recycle-project :003:
Onlangs heb ik mijn CM HAF932 nog verkocht aan een collega.
De overige 2 zijn een Corsair 800D (mijn huidige systeem) en de andere is de behuizing waar het allemaal om draait in dit project:
Case Labs M10 + Pedestal
Laten we eerst maar even kijken naar de hardwarelijst:
Behuizing: Case Labs M10 + Pedestal (Black)
Moederbord: Asus Rampage 3 Extreme
CPU: Core i7 980X(treme edition)
Geheugen: Kingston HyperX 6GB 1333Mhz
GPU: 2 x Geforce GTX 480 SLI
PSU: Coolermaster Silent Pro Gold 1200W
SSD: OCZ Vertex2 EC 120GB
HDD: 2 x Samsung Spinpoint F3 7200rpm
WC-hardware:
CPU-block: EK Supreme HF Full Nickel
Pump: Laing D5-MCP655 + EK-D5 X-TOP G1/4 Rev.2
Radiators: 2 x Black Ice SR-1 360 Black + 1 x Black Ice SR-1 240 Black
Reservoir: EK-Multioption RES X2 - 250 Advanced
GPU-blocks: 2 x EK FC480 GTX Acetal + Nickel
GPU-backplates: 2 x EK FC480 GTX Black
GPU-bridge: EK FC Bridge Triple Serial
MoBo-block: Fullcover EK FB RE3 Acetal + Nickel
Tubes: Feser Tube UV White 1/2 ID - 3/4 OD
Fittings: Bitspower Matt Black
Tot zover de harde waren :003:
Wat staat er te gebeuren?
De kast is er dus die hoef ik niet te maken en ik ben zeer tevreden met de looks dus verwacht geen hak-, snij-, slijp- of freeswerkzaamheden :'( Sorry for that
Okay okay ik zal hier en daar wat moeten zagen en boren :003: maar dat moet het dan ook zijn
Eigenlijk ben ik een paar weken geleden al begonnen. Maar mijn vrije tijd is helaas gelimiteerd en dit project is best wel groot (voor mijn doen dan :003
Heb inmiddels al honderden foto's gemaakt en ben nu druk bezig om de mooiste er uit te pikken en hier te plaatsen.
Binnenkort meer
heb ik mezelf los kunnen rukken van die kast zodat ik wat tijd heb om aan dit log te werken. :badgrin: :079:
Sommige mensen vragen zich af wat ik met al die hardware doe die ik dit jaar al aangeschaft heb en/of waar ik het allemaal laat.
Wil je een kort antwoord? Het gaat allemaal de kast in :003:
Wil je een lang antwoord? Lees dan vooral verder.
---------------------------------------------------
Een klein stukje geschiedenis:
Ongeveer 20 jaar geleden kocht ik mijn allereerste computer. Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het een Laser :schaam :badgrin:. In die 20 jaar heb ik ongeveer iets van 10 computers gekocht waarvan #10 .... heel verrassend ook een M10 is :003:
Daarover later meer. Van die 10 zijn er 4 het huis uitgegaan en de wijde wereld in getrokken. De overige 6 zijn dus kostgangers :badgrin:.
Van die 6 zijn er 2 in gebruik en de overige 4 (Gigabyte, DGB, Antec900 and a CM HAF X) staan op zolder te wachten voor eventueel een of ander recycle-project :003:
Onlangs heb ik mijn CM HAF932 nog verkocht aan een collega.
De overige 2 zijn een Corsair 800D (mijn huidige systeem) en de andere is de behuizing waar het allemaal om draait in dit project:
Case Labs M10 + Pedestal
Laten we eerst maar even kijken naar de hardwarelijst:
Behuizing: Case Labs M10 + Pedestal (Black)
Moederbord: Asus Rampage 3 Extreme
CPU: Core i7 980X(treme edition)
Geheugen: Kingston HyperX 6GB 1333Mhz
GPU: 2 x Geforce GTX 480 SLI
PSU: Coolermaster Silent Pro Gold 1200W
SSD: OCZ Vertex2 EC 120GB
HDD: 2 x Samsung Spinpoint F3 7200rpm
WC-hardware:
CPU-block: EK Supreme HF Full Nickel
Pump: Laing D5-MCP655 + EK-D5 X-TOP G1/4 Rev.2
Radiators: 2 x Black Ice SR-1 360 Black + 1 x Black Ice SR-1 240 Black
Reservoir: EK-Multioption RES X2 - 250 Advanced
GPU-blocks: 2 x EK FC480 GTX Acetal + Nickel
GPU-backplates: 2 x EK FC480 GTX Black
GPU-bridge: EK FC Bridge Triple Serial
MoBo-block: Fullcover EK FB RE3 Acetal + Nickel
Tubes: Feser Tube UV White 1/2 ID - 3/4 OD
Fittings: Bitspower Matt Black
Tot zover de harde waren :003:
Wat staat er te gebeuren?
De kast is er dus die hoef ik niet te maken en ik ben zeer tevreden met de looks dus verwacht geen hak-, snij-, slijp- of freeswerkzaamheden :'( Sorry for that
Okay okay ik zal hier en daar wat moeten zagen en boren :003: maar dat moet het dan ook zijn
Eigenlijk ben ik een paar weken geleden al begonnen. Maar mijn vrije tijd is helaas gelimiteerd en dit project is best wel groot (voor mijn doen dan :003
Heb inmiddels al honderden foto's gemaakt en ben nu druk bezig om de mooiste er uit te pikken en hier te plaatsen.
Binnenkort meer