• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project: DualPUMP

Eerst en vooral bedankt allemaal voor de positieve reacties :).

Nu zit ik met een vraag, en misschien weet iemand van jullie er een antwoord op :).
Gisteren was ik aan het kijken naar de pcb layout van de r9 280x omdat ik deze graag zou willen aanschaffen en dus wou zien of de gpu op de zelfde plaats zit als bij de 5870, (Als deze op de zelfde plaats zit hoef ik niet opnieuw koper te buigen). Maar nu ben ik er wel achter gekomen dat de Gpu op de grafische kaart een andere vorm zou hebben en daardoor mijn mcw82 waterblokken niet meer zouden passen :s. Dit zou dan wel heel idioot zijn dat ik mijn "universele" gpu blokken maar op één kaart heb kunnen gebruiken.

Weet er misschien iemand hoe ik dit kan oplossen en of er misschien een andere grafische kaart is waar alles wel op zou passen ?
Zo leek mij de r9 290(zonder x) misschien een goede vervanger maar hier kan ik (nog) nergens een pcb layout of een prijs van vinden.



Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Allemaal bedankt voor de reacties :D.

Wat de crossfire bridge betreft dacht ik eerst van hem zo te laten omdat hij toch al koperachtig van kleur was. Maar aan de reacties te zien kijk ik misschien toch beter voor een vervanger :p.

Ik heb trouwens ook een inzending gedaan voor "Rig of the month" op Guru3d.com of ik kans maak weet ik wel niet, want ik heb nog geen bericht terug gehad.
 
Het was tijd voor een nieuwe gpu en ik was ook aan het zoeken naar nieuwe minning hardware tot ik deze twee tegenkwam voor 730 euro. :D Met wat geluk hebben deze kaarten zichzelf terugbetaald na 2 maanden minnen :p. En moest de litecoin plots gigantisch crashen dan heb ik toch nog steeds twee goede kaarten om op te gamen.

Nog mooi meegenomen is dat ik nu niet naar een nieuwe crossfire bridge moet zoeken.

9u9e7yde.jpg


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
vorige maand niets gewonnen, maar deze maand nog eens deelgenomen en jawel het heeft geholpen :D. http://www.guru3d.com/articles_pages/guru3d_rig_of_the_month_december_2013,1.html

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Gisteren heb ik wel spijtig genoeg ontdekt dat 1 van mijn pompen het begeven heeft. Het is een mcp 355 en ze maakt nog een tikkend geluid als ik ze insteek. Ik heb ze ook al opengedraaid en er is niets aan te zien :s. Heeft iemand hier ervaring mee ?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan