Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Deadpool Waterpack Design Part 1

Ik heb een hele tijd gewacht met showen van het volgende maar denk dat het nu gezien mag worden, in de laatste update had ik het over opties om de waterkoeling te mounten en ik heb eind vorig jaar de keuze gemaakt.

Het word een los staand waterpack waarin twee 240mm radiatoren, pomp(en) en een reservoir(s) in zal worden gemonteerd, misschien voeg ik hier later nog iets aan toe maar voor nu is dit het idee.

Dit is een render van wat er gemaakt gaat worden, dit is uit januari en er zijn al een aantal veranderingen gemaakt maar die hou ik nog even achter.

[ATTACH]20158[/ATTACH]

De lipjes die je ziet waren bedoeld voor de radiatoren maar er komt toch wat anders om de radiatoren een stuk steviger te monteren.

Helaas moet dit alles nog even wachten tot het mogelijk is het te maken, binnenkort uiteraard het verder uitgewerkte model :)

Op het moment heb ik een Giveaway lopen om 1K likes op facebook te vieren, doe mee hier Giveaway! – Designs By Richard

Terug
Bovenaan