Kabels, een cover en een waterpack idee
Het Deadpool systeem was geshowd op een event dus net daarvoor alvast een aantal kabels gemaakt zoals SATA power, een 24-pin die nog net niet af is en een 8-pin CPU power (GPU kwam ik nog niet aan toe).
Heb 2 covers binnen gekregen voor de achterkant, iets is er misgegaan aangezien de hoogte van beide niet precies op maat was maar net te hoog, de breedte daarintegen was perfect.
Ik had haast dus heb ze beide geprobeerd te schuren en polijsten om ze zo passend te krijgen, bij een van de 2 lukte dit, de ander helaas niet.
Het is de laatste tijd nogal druk met het maken van een nieuwe website, het afmaken van HAF Pipe en nog een boel werk ernaast
maar dan na een lange stilte is hier weer een update met mooie plaatjes 
Zo ziet het er nu uit, mist nog steeds GPU kabels maar dat zal niet lang meer duren.
[ATTACH]19070[/ATTACH]
De SATA power kabels en 8-pin CPU power heb ik om elkaar heen gedraaid, ik vond dit wel een mooie look, denk dat ik de 4-Pin er straks ook gewoon omheen draai.
[ATTACH]19071[/ATTACH]
Overzicht van de achterkant.
[ATTACH]19072[/ATTACH]
De sleeving is zo nice, heb alles de gedraaide look gegeven aangezien het er ruw uit ziet (past wel een beetje bij Deadpool).
Ik zal ook de CM grill omdraaien want het zit me dwars dat ie ondersteboven zit.
[ATTACH]19073[/ATTACH]
De SSD's zitten mooi achter de acrylic cover, je kunt zien hoe precies de fit is met de connectors en kabels 
[ATTACH]19074[/ATTACH]
De 24 pin kabels (er missen er nog 6 van de 24) die de tray in gaat.
[ATTACH]19075[/ATTACH]
De Heatshrink is losgekomen bij de SATA power, dat is zo gefixt.
[ATTACH]19076[/ATTACH]
Op de Informatique Gaming Days had ik nog even een praatje met Sven van ASUS, we praatte over wat ik met Deadpool ging doen dus vertelde ik hem over de waterkoeling, hij vroeg waarom ik het MB niet zou waterkoelen.
Ik legde uit dat ik het I/O cover graag heel wil houden en het bord dus niet kon koelen, hij bood aan om te kijken of hij een extra heatsink kon regelen, oftewel uiteindelijk toch het MB koelen 
Het extra koelblok werd bezorgd en ik wist niet of het vastgesoldeerd zat of dat ik mijn dremel nodig zou hebben om de heatpipe door te snijden.
Blijkbaar zit de lange heatpipe in het I/O cover geschoven en vastgemaakt met een beetje lijm, als je de heatpipe even draait en met wat kracht eraan trekt komt ie zo los
Snap niet waarom ik dit niet eerder gezien heb bij een ander.
[ATTACH]19077[/ATTACH]
Ik ben aan een aantal ideeen gaan werken voor de radiator, pomp en reservoir plaatsing, al een aantal weken ondertussen maar heb eindelijk het idee goed uitgewerkt, ik begon met 5 mogelijkheden.
1. Waterpack: gemonteerd op de achterkant (achter de PSU) 2x 240mm rads, een pomp en reservoir combo samen in een custom aluminium mount
2. Externe toren: een losse toren waarin alles gehuist zit en met 2 flexibele slangen met quick disconnect is alles aan te sluiten op het systeem dat zelf PETG zal hebben.
3. Een voetstuk: een aparte aluminium standaard in een ondersteboven gevormde U die onder het D Frame geplaatst word met plaats voor alle delen.
De andere 2 mogelijkheden zijn varianten op 2 en 3 dus zal er niet te diep op in gaan.
Ik heb een aantal ruwe tekeningen en 3D modellen gemaakt en alles leek veelste groot om te gebruiken met zo'n kleine case, behalve het waterpack dus die ga ik gebruiken, ik ben al bezig met het uiteindelijke ontwerp en zodra het klaar is post ik het hier 
En dan als laatste kreeg ik mijn 2 flessen van Mayhems binnen, mooie Black Friday deal.
Een fles Aurora 2 Silver en een fles X1 Blood Red zullen samengemengd worden.
[ATTACH]19085[/ATTACH]
Hier het resultaat van een kleine test, misschien dat ik er nog een Silver Booster of wat donker rode dye bij doe om het perfect te maken maar het ziet er al heel mooi uit 
[ATTACH]19086[/ATTACH]
Tot de volgende update dan maar weer