• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Power Supply Sleeving (Part 1)

Al effe geen update maar hier is een kleine, gisteren ontving ik na lang wachten een mooi pakket van Cooler Master.

De reden dat het zo lang duurde is doordat sommige dingen nog niet in stock waren en dan moet je effe geduld hebben, maar het was het wachten zeker waard.

In het pakket zat een immense voeding namelijk de V1200 (Ja overkill voor 1 GPU), het onlangs uitgebrachte R(geen G)B toetsenbord de Quickfire XTi met MX Cherry Brown switches, de Mizar high DPI muis en ook nog is een mooie Swift RX Large om die mooie muis op te gebruiken :)

[ATTACH]18703[/ATTACH]

Sleeving en ander materiaal is al even binnen maar had het nog niet laten zien.

De Black en Red Teleios Fusion leek me perfect voor deze build.

[ATTACH]18704[/ATTACH]

Heb ook 18 AWG draad bijbesteld maar dat kan ik helaas niet gebruiken omdat het net te dik is voor de gleuven, voor die kabels gebruik ik dan ook een iets dunnere kabel.

Aankomende zondag de kale kabels meten en knippen, en komende week alle sleeving ervoor knippen en alles shrinkless style vastsmelten, na een kleine testfit kan dan de Custom Tray naar de werkplaats voor een glasparelstraalbeurt en een mat zwarte anodiseer laag :)

Waarom ineens zo'n haast? Omdat eind van de maand de build te zien is, helemaal klaar op lucht, daarna begint het werk voor alle waterkoeling en het uitvoeren van de resterende plannen :D ACTIEEE!!!

Terug
Bovenaan