Custom Tray binnen, gemonteerd en SSD's gepast
Het kwam dan eindelijk binnen afgelopen week, had geen tijd voor super kwaliteit foto's maar hier zijn er alvast een paar, betere foto's later deze week te verwachten.
De achterkant met kanalen, SSD bays en een gedeelte waar ik van plan ben mijn sponsoren te plaatsen aan het einde van het project.
[ATTACH]18500[/ATTACH]
Enige wat me nog te doen staat is de 6-32 gaten te tappen aan de moederbord zijde, ik gebruik 6-32 omdat In Win er een paar opstuurde met een kleine schroefdraad die geen problemen zou hebben met de diepte 
[ATTACH]18501[/ATTACH]
De SSD's passen zowat perfect, precies genoeg ruimte om er schuin ingelegd te worden maar niet te veel waardoor ze los bewegen.
[ATTACH]18502[/ATTACH]
Dit was het voor nu, nadat ik deze foto's had genomen vloog ik naar Insomnia 55 waar ik samen met een maat van mij, John "Montymole" Laveric en Cooler Master (UK) een nieuw project begon, toch even snel een fototje van de stand waar we wat live modding deden 
Dit ben ik met een Master Case 5, deze case gebruik ik voor een volgend project, Cooler Master komt later in deze build ook nog ter sprake maar dat moet nog even wachten 
[ATTACH]18503[/ATTACH]
En als laatste nieuwtje is er een nieuwe sponsor bijgekomen die aanbood mee te helpen met Project Deadpool en toekomstige projecten, Thermal Grizzly heeft 2 spuiten met hun high end Hydronaut thermal paste opgestuurd om te gebruiken 
[ATTACH]18504[/ATTACH]
Dit is het voor nu, verwacht deze week de betere foto's en hopelijk nog een ander nieuwtje