Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Thanks guys Nadat ik contact heb gehad met Hans "P0pe" die iets soortgelijks ooit geprobeerd heeft heb ik de gleuven 3.4mm gemaakt, de sleeving die ik ga gebruiken is Telious van E22 en hij kon me vertellen dat met hun kabels en sleeving een gleuf van 3.2mm zeer strak is.Ik heb zelf wat sleeving hier al liggen en besloot het te meten hoe breed het is zonder het uit te rekken. Ik kwam bijna precies op de 4mm (4.01-4.03mm in verschillende metingen) dat de sleeving ook moet zijn.Ik heb er daarom 3.4mm van gemaakt en 8mm diep, de sleeving is 4mm in rust dus als ik de kabels er doorheen leg en een beetje de sleeving strak trek terwijl ik ze door de sleuven leg dan zou dat een "perfect fit" moeten zijn, ik denk dat de gleuven in je link inderdaad wat breed zijn, maar volgens mij was het daar niet precies dezelfde bedoeling als wat ik hier doe. Bij hem zijn de gleuven gewoon bedoeld als een ruwe leiding en bij mij zijn het precieze kanaaltjes die de kabels ook vastgeklemd houden.Ik heb geen tijd om een test stukje te laten frezen dus ik hoop dat mijn metingen en Hans zijn info kloppen, het word in ieder geval netter dan degene van je link
Thanks guys
Nadat ik contact heb gehad met Hans "P0pe" die iets soortgelijks ooit geprobeerd heeft heb ik de gleuven 3.4mm gemaakt, de sleeving die ik ga gebruiken is Telious van E22 en hij kon me vertellen dat met hun kabels en sleeving een gleuf van 3.2mm zeer strak is.
Ik heb zelf wat sleeving hier al liggen en besloot het te meten hoe breed het is zonder het uit te rekken. Ik kwam bijna precies op de 4mm (4.01-4.03mm in verschillende metingen) dat de sleeving ook moet zijn.
Ik heb er daarom 3.4mm van gemaakt en 8mm diep, de sleeving is 4mm in rust dus als ik de kabels er doorheen leg en een beetje de sleeving strak trek terwijl ik ze door de sleuven leg dan zou dat een "perfect fit" moeten zijn, ik denk dat de gleuven in je link inderdaad wat breed zijn, maar volgens mij was het daar niet precies dezelfde bedoeling als wat ik hier doe. Bij hem zijn de gleuven gewoon bedoeld als een ruwe leiding en bij mij zijn het precieze kanaaltjes die de kabels ook vastgeklemd houden.
Ik heb geen tijd om een test stukje te laten frezen dus ik hoop dat mijn metingen en Hans zijn info kloppen, het word in ieder geval netter dan degene van je link