Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Moederbord Tray Renders

Renders!!!!

Na 4 nachten achter elkaar hard doorwerken, veel dilemma's oplossen en plannen veranderen is het uiteindelijke ontwerp klaar voor de nieuwe moederbord tray.

Ook mezelf een nieuw logo gegeven dat er net wat strakker uitziet, deze keer helemaal zelf gemaakt in Solidworks :p

Deze tray heeft naast support voor een E-ATX moederbord ook kanalen voor een 24 pin en 4x8 pin voor 2 zware GPU's

Achterkant met de kanalen, SSD plaatsingen, doorzichtige cover en rode cover om wat leuks op de laten lasergraveren.

[ATTACH]18161[/ATTACH]

De voorkant met de stand off schroefgaten, de gaten voor alle kabels en de gaten voor de SSD's waarvan de kabels van de achterkant naar de voorkant verplaatst zijn.

[ATTACH]18162[/ATTACH]

Om deze tray perfect werkend te ontwerpen heb ik tussentijds een 1 op 1 print laten maken van de voor en achterkant en deze bevestigt op de standaard tray, hierna zijn er dus nog de nodige dingen veranderd om het ontwerp mogelijk en werkend te maken (dat hoop ik in ieder geval).

[ATTACH]18163[/ATTACH]

En de andere kant ervan (nog niet uitgesneden)

[ATTACH]18164[/ATTACH]

Dit waren snelle foto's en de lens was wat vies zo te zien :(

Hopelijk is ie snel klaar zodat ik verder kan met de andere delen :) sommige dingen ben ik al aan begonnen zoals de radiator bevestiging, ik zit nog in de knoop met waar ik deze zal plaatsen maar ook daar is een plekje voor te vinden.

Om mee af te sluiten een plaatje van de hardware op de print, ziet er uit alsof het prima zal gaan :)

[ATTACH]18165[/ATTACH]

Tot de volgende update dan maar.

Edit: (weet iemand waar ik M3 stand offs kan kopen in verschillende lengtes?) Opgelost door Mark AKA Sw333t :)

Terug
Bovenaan