Case, moederbord, SSD's en het tray concept
De eerste onderdelen zijn al even geleden binnen gekomen.
In Win stuurde een van hun rood geanodiseerde D Frame Mini cases op.
[ATTACH]17904[/ATTACH]
Zodra de case binnen kwam ben ik gaan opmeten om te kijken wat er allemaal mogelijk is, de case is gemaakt om een Mini ITX board te bevatten maar meteen was te zien dat er veel meer ruimte was.
Ik begon met het ontwerpen van een custom moederbord tray, de grootte van het moederbord werd meteen al naar Micro ATX getild.
Even later besloot ik mijn oude ASUS Maximus IV Extreme Z (E-ATX) erbij te pakken om te kijken of ATX zou passen.....en hier ging het roer om, E-ATX past er prima in en ik besloot de meest extreme build in een D Frame Mini te doen.
[ATTACH]17905[/ATTACH]
Maar je kan geen custom tray ontwerpen met alleen afbeeldingen dus vlak na mijn verjaardag toch maar een paar cadeautjes voor mezelf gekocht 
De ASUS Rampage V Extreme en twee Samsung 850 EVO 500GB SSD's die in de tray worden verwerkt.
[ATTACH]17906[/ATTACH]
Even een foto gemaakt om te tonen hoe de Rampage in de case komt te liggen 
[ATTACH]17907[/ATTACH]
Op dit moment is de moederbord tray nog in de ontwerp fase en dat zal nog wel even duren maar hier zijn twee afbeeldingen van de uiteindelijke versie, hiervoor zijn er al een aantal proefversies geweest.
[ATTACH]17909[/ATTACH]
[ATTACH]17910[/ATTACH]
De tray word uit 12mm dik aluminium gefreesd, de kabels worden net als de SSD's in de tray verzonken aan de achterkant, de tray zelf word dan rood geanodiseerd.
Dit is het voor nu, ik ben hard aan het werk om alles klaar te krijgen voor de volgende stap