Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Vandaag de nieuwe molex naar sata kabels gemaakt. En verder de connectoren even geplaatst om te zien hoe we straks de hardtubing gaan plaatsen. Ik kom erachter dat ik de verkeerde Rotaries heb besteld "Black Nickel i.p.v. Nickle". Zo maar eens in mijn bestellijsten duiken.De power cables en de usb kabels zijn al aangfesloten op de pompen. Alleen moet ik even wachten met het verder aansluiten op een nieuwe label writer cassette.Maar goed we komen er wel.Als ik naar de foto's kijk dan begint er altijd iemand in mijn hoofd tegen mij te praten "nieuwe fans, nieuwe GPU/ Shutup ".[ATTACH=full]26273[/ATTACH]
Vandaag de nieuwe molex naar sata kabels gemaakt. En verder de connectoren even geplaatst om te zien hoe we straks de hardtubing gaan plaatsen. Ik kom erachter dat ik de verkeerde Rotaries heb besteld "Black Nickel i.p.v. Nickle". Zo maar eens in mijn bestellijsten duiken.
De power cables en de usb kabels zijn al aangfesloten op de pompen. Alleen moet ik even wachten met het verder aansluiten op een nieuwe label writer cassette.
Maar goed we komen er wel.
Als ik naar de foto's kijk dan begint er altijd iemand in mijn hoofd tegen mij te praten "nieuwe fans, nieuwe GPU/ Shutup ".
[ATTACH=full]26273[/ATTACH]