• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Het lijkt wel met de komst van de winter dat de builds ook langzamer voorruitgang boeken.

In ieder geval heb ik nu de 2e distro geplaatst en voor de fillports in de achterwand een mount geplaatst die ik nog had liggen.

Ook weer een zwik fittingen besteld bij Freddie.

7 logo's gefreest:

- Asus , Alohacool, Bitspower, EK, G.Skill, Intel en mijn eigen logo TS.

Verder op de 4 hoeken een pocket gefreesd om de 3mm RVS schroeven te laten verzinken in de top.

[ATTACH=full]26162[/ATTACH]

Voor onder de distro heb ik 3mm spiegelacrylic plaat.

Nog even op maat zagen. Dit doen we maar even met de festool dit gaat sneller.

[ATTACH=full]26163[/ATTACH]

Ja de pompen zijn er ook uit net als de plaat voor het monteren van het MB. Hierdoor kan ik  voor nu even makkelijker bij de bekabeling.

Er komen 2 nieuwe sets pompen in D5 next en de bronzen dubbele pomptops van Aquacomputer.

Verder komen er 2 nieuwe flow meters in HighFlow next.

De RTX 3080TI FE van beneden komt ook in de desk in plaats van de 2 GTX 1080Ti's die gaan naar de Caselabs die voor mijn schoonzoon wordt.

Aangezien het nu al in de papieren loopt doe ik even rustig aan.

Voor de mountingplaat met de rgb verlichting die er nu even uit is wordt een nieuwe gefreesd. Ik wacht even op de nieuwe pomptops zodat ik de juiste maat heb voor de schroefgaten.

[ATTACH=full]26164[/ATTACH]

Verder zit ik erover na te denken om covers te frezen voor de fans.

Er is nog genoeg te doen.

Maar ik heb nog de Corsair 1000D om mee te spelen.

Wat niet terug komt is de Mayhem UV green. Dit is me niet zo bevallen. Wel een mooie kleur maar de aanslag in mijn reservoirs dat vindt ik minder voorral na 5 maanden gebruik. Dit heb ik niet met de Mayhem X1 bleu die ik nu al 8 jaar in gebruik heb.

Het is wel zo als ik een systeem leegmaak dan filter ik alle losse deeltjes eruit die in een systeem zit. Dit zijn meestal deeltjes van de fabricage van de radiatoren wat er niet uitgekomen is tijdens de eerste reiniging.

Terug
Bovenaan