Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Vandaag weer aan de gang met de desk. Aangezien ik er nog niet uit ben wat voor monitor ik ga kopen voor de desk neem ik een van de 2 Swift monitoren wel van beneden. Ik wil in ieder geval zien dat alles draait nadat het van de stroom is geweest. Pfffff het lijkt wel op een auto aanduwen. Eerst niet opstarten, Geen signaal op hdmi en DP. Toen dat eindelijk over was. Hoera ik kan in de bios. Na eindelijk opstarten zie ik dat een van de grafische kaarten niet zichtbaar is. Systeem weer uit en de slotjes nalopen of ze vergrendeld zijn. Een extension kabel nog iets aandrukken. En weer opnieuw opstarten.Ik kan nog wel even doorgaan met wat bevindingen maar dat wordt een te lang verhaal.Het systeem draait en ik ben er blij mee eindelijk een deskbuild.Er komen zeker nog wat updates "verbeterpunten".[ATTACH=full]25978[/ATTACH]De Corsair MM700 RGB Mouse Pad is te groot 400x700 dus die ligt nu bij de 1000D en ik ben even af naar de ondertapijt tot ik een muismat 800x300 heb gekocht.[ATTACH=full]25979[/ATTACH][ATTACH=full]25980[/ATTACH]Omdat ik nog niks gedaan heb aan de verlichting ligt er een klein lampje onder de glasplaat t.h.v. het mb.
Vandaag weer aan de gang met de desk. Aangezien ik er nog niet uit ben wat voor monitor ik ga kopen voor de desk neem ik een van de 2 Swift monitoren wel van beneden. Ik wil in ieder geval zien dat alles draait nadat het van de stroom is geweest. Pfffff het lijkt wel op een auto aanduwen. Eerst niet opstarten, Geen signaal op hdmi en DP. Toen dat eindelijk over was. Hoera ik kan in de bios. Na eindelijk opstarten zie ik dat een van de grafische kaarten niet zichtbaar is. Systeem weer uit en de slotjes nalopen of ze vergrendeld zijn. Een extension kabel nog iets aandrukken. En weer opnieuw opstarten.
Ik kan nog wel even doorgaan met wat bevindingen maar dat wordt een te lang verhaal.
Het systeem draait en ik ben er blij mee eindelijk een deskbuild.
Er komen zeker nog wat updates "verbeterpunten".
[ATTACH=full]25978[/ATTACH]
De Corsair MM700 RGB Mouse Pad is te groot 400x700 dus die ligt nu bij de 1000D en ik ben even af naar de ondertapijt tot ik een muismat 800x300 heb gekocht.
[ATTACH=full]25979[/ATTACH]
[ATTACH=full]25980[/ATTACH]
Omdat ik nog niks gedaan heb aan de verlichting ligt er een klein lampje onder de glasplaat t.h.v. het mb.