Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Het wordt hoog tijd om de desk te vullen. Toevallig zag ik bij Sander een losse reservoir om te vullen "wel handig". Ik heb vast nog wel wat liggen.5 liter Mayhem ECO UV Green "zal het genoeg zij". Achteraf heb ik bijna een halve liter over. Maar ik heb een hekel aan te kort dus ik ga straks wat bijbestellen. Het vullen is ook een dingetje want de retour komt een gedeelte beneden de desk vandaan. Als je deze niet ontlucht tijdens het vullen dan heb je een grote luchtkolom die de 2 D5's weg moeten werken. Bij de GPU loop ging dit een stuk beter maar er blijft nog lucht in de loop zitten. Heel langzaam komt er uit het vul reservoir luchtbelletjes omhoog. Na een minuut of 30 is het vloeistofniveau in het vulreservoir een cm gezakt. Nog maar even aankijken allemaal. Ik laat de fans ook maar even meedraaien.[ATTACH=full]25965[/ATTACH]
Het wordt hoog tijd om de desk te vullen. Toevallig zag ik bij Sander een losse reservoir om te vullen "wel handig". Ik heb vast nog wel wat liggen.
5 liter Mayhem ECO UV Green "zal het genoeg zij". Achteraf heb ik bijna een halve liter over. Maar ik heb een hekel aan te kort dus ik ga straks wat bijbestellen. Het vullen is ook een dingetje want de retour komt een gedeelte beneden de desk vandaan. Als je deze niet ontlucht tijdens het vullen dan heb je een grote luchtkolom die de 2 D5's weg moeten werken. Bij de GPU loop ging dit een stuk beter maar er blijft nog lucht in de loop zitten. Heel langzaam komt er uit het vul reservoir luchtbelletjes omhoog. Na een minuut of 30 is het vloeistofniveau in het vulreservoir een cm gezakt. Nog maar even aankijken allemaal. Ik laat de fans ook maar even meedraaien.
[ATTACH=full]25965[/ATTACH]