Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
De tubing zit erin en beide loops zijn getest. Het pakje met koelvloeistof van Highflow is ook binnen.We houden het kort vandaag.Het in orde brengen van de tubing aan de GPU zijde heeft me bijna een dag gekost. Er zaten wat air leaks en dat zorgde ervoor dat ik stap voor stap allen na moest lopen. Uiteindelijk heb ik gewonnen Met de bouw van de desk zelf ben ik er nog niet wat nog op mijn aan te schaffen boodschappenlijst staat:- monitor 27 of 32";- muismat en muis;- externe geluidskaart.Sinterklaas en de kerstman mogen wel te gelijk komen dit jaar.[ATTACH=full]25961[/ATTACH]Effe checken. pffff[ATTACH=full]25962[/ATTACH][ATTACH=full]25963[/ATTACH]Straks maar weer verder
De tubing zit erin en beide loops zijn getest. Het pakje met koelvloeistof van Highflow is ook binnen.
We houden het kort vandaag.
Het in orde brengen van de tubing aan de GPU zijde heeft me bijna een dag gekost. Er zaten wat air leaks en dat zorgde ervoor dat ik stap voor stap allen na moest lopen. Uiteindelijk heb ik gewonnen
Met de bouw van de desk zelf ben ik er nog niet wat nog op mijn aan te schaffen boodschappenlijst staat:
- monitor 27 of 32";
- muismat en muis;
- externe geluidskaart.
Sinterklaas en de kerstman mogen wel te gelijk komen dit jaar.
[ATTACH=full]25961[/ATTACH]
Effe checken. pffff
[ATTACH=full]25962[/ATTACH]
[ATTACH=full]25963[/ATTACH]
Straks maar weer verder