Het is zoals het is. Nee ik ga de buildlog niet helemaal herschrijven. De rampage 6 extreme Omega zit in de Corsair 1000D, en in de desk komt mijn oude Rampage 6 Extreme. Tubing tubing "een pakje maar van 4 stuks 50cm"dat is niet veel. Straks nog maar eens kijken. Eerst aan Sander vragen wat voor diameter tubing hij in zijn desk heeft. Aah thanks 12mm. Dus we gaan de bitspower multilinks gebruiken waarvan ik er nog genoeg in de doos heb liggen. Een heel gedoe als je geen plan hebt. Dan maar even kijken hoe de route gaat lopen. Na een poos fittingen erin en uit draaien ben ik eruit. De retour leiding van de 2 x 560 Alphacool ... 60 doe ik met QD3 en zwarte soft tubing. Na wat gepruts de leidingen even leaktesten. Dat is wel zo makkelijk "weten we gelijk dat deze wel 100% zijn". Na het eten de lade er helemaal uit getrokken omdat ik een doorvoer moest boren naar achteren. Ondertussen een verdwaalde koker gevonden met 12 x 1m tubing 12mm. Dat is wel lekker.
Ik kom er al gauw achter dat het buigen van de 12mm leidingen een stuk sneller gaat als de 16mm tubing.
Alles goed strak aandraaien.
Het is al over 9'n dus ik ga maar weer opruimen en met de jacks lopen.
Morgen weer verder.
Zo een gedeelte van de fittingen die uit de Caselabs TH-10 gekomen zijn een nachtje in de schoonmaak azijn gehad. Nu uitspoelen en weer opruimen.
[ATTACH=full]25954[/ATTACH]
Ha dat is heel wat weken zakgeld.
[ATTACH=full]25955[/ATTACH]
Een van de 2 leidingen even onder druk zetten. 100%
[ATTACH=full]25956[/ATTACH]
De desk onder de glasplaat uit getrokken. DE lade staat op 2 klapwieltjes "vastgezet".
[ATTACH=full]25957[/ATTACH]
Zo de retour leiding van de GPU en de Flow meter zijn geplaatst.
Morgen de andere kant. Daarna kan ik vanaf de voorkant weer verder prutsen.
[ATTACH=full]25958[/ATTACH]