Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Tools more tools.Aangezien ik wat meer tijd en geld in het maken van custom distro plates wil steken heb ik inmiddels wat betere tools gekocht waaronder meerdere Datron freesjes speciaal voor het frezen van acrylic. En heb ik omdat ik geen cnc tool heb voor het frezen van de 1/4"poorten een tool besteld.Voor het handmatig tappen van de 1/4"poorten heb ik deze besteld.[ATTACH=full]24893[/ATTACH]Het resultaat van het handmatig tappen van de 1/4"poorten hebben jullie al een keer gezien in mijn vorige update.M.b.v. een omgekeerde fillpoort als guide kan je het doen maar nog betere denk ik gaat het met deze handtool.Hieronder een voorbeeld van het met de hand getapte 1/4"poort.Ik moet erbij zeggen het kan maar je moet de tap met fillport heel goed vasthouden bij het tappen ander ga je schuin en dan is het werk voor niets geweest. Ik investeer liever in wat tools aangezien ik nog wel verwacht dat ik wat meer ga maken dan alleen tekeningen.[ATTACH=full]24894[/ATTACH]
Tools more tools.
Aangezien ik wat meer tijd en geld in het maken van custom distro plates wil steken heb ik inmiddels wat betere tools gekocht waaronder meerdere Datron freesjes speciaal voor het frezen van acrylic. En heb ik omdat ik geen cnc tool heb voor het frezen van de 1/4"poorten een tool besteld.
Voor het handmatig tappen van de 1/4"poorten heb ik deze besteld.
[ATTACH=full]24893[/ATTACH]
Het resultaat van het handmatig tappen van de 1/4"poorten hebben jullie al een keer gezien in mijn vorige update.
M.b.v. een omgekeerde fillpoort als guide kan je het doen maar nog betere denk ik gaat het met deze handtool.
Hieronder een voorbeeld van het met de hand getapte 1/4"poort.
Ik moet erbij zeggen het kan maar je moet de tap met fillport heel goed vasthouden bij het tappen ander ga je schuin en dan is het werk voor niets geweest. Ik investeer liever in wat tools aangezien ik nog wel verwacht dat ik wat meer ga maken dan alleen tekeningen.
[ATTACH=full]24894[/ATTACH]