Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
De plateaus voor onder de distro plates zijn binnen. Deze heb ik op de al eerder gefreesde blokjes gezet.Verder heb ik nog 2 profielen voor onder de bitspower dubbele pomptops. Deze heb ik bij binnenkomst op maat gemaakt.[ATTACH=full]24871[/ATTACH]Op deze foto zie je de dubbele pomptop staan. Ik moet nog even bedenken of ik de speciale aansluitingen in het paneel ga verwerken of dat ik een grommet hole maak en dan de kabels doorvoer.Inmiddels heb ik de blokjes onder de aluminium platen zwart gespoten.Verder heb ik net voor onder de psu een paar steuntjes gefreesd zodat er 13mm aan ruimte is onder de psu waar nog wat kabels onderdoor komen van de 2 pompen links.[ATTACH=full]24872[/ATTACH]
De plateaus voor onder de distro plates zijn binnen. Deze heb ik op de al eerder gefreesde blokjes gezet.
Verder heb ik nog 2 profielen voor onder de bitspower dubbele pomptops. Deze heb ik bij binnenkomst op maat gemaakt.
[ATTACH=full]24871[/ATTACH]
Op deze foto zie je de dubbele pomptop staan. Ik moet nog even bedenken of ik de speciale aansluitingen in het paneel ga verwerken of dat ik een grommet hole maak en dan de kabels doorvoer.
Inmiddels heb ik de blokjes onder de aluminium platen zwart gespoten.
Verder heb ik net voor onder de psu een paar steuntjes gefreesd zodat er 13mm aan ruimte is onder de psu waar nog wat kabels onderdoor komen van de 2 pompen links.
[ATTACH=full]24872[/ATTACH]