Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Vandaag de laatste beugels gemaakt.Het is allemaal handwerk dus het neemt wel wat tijd in beslag. Morgen even kijken naar de opening voor de voedingskabel. De Corsair AX1500i heeft een plug die een stuk groter is dan de AX1200i. Dat za lwel vijlen worden. Het is de bedoeling dat ik eerst gebruik ga maken van de bitspower reservoirs met de custom pootjes voordat ik me waag op het frezen van mijn distro plates.[ATTACH=full]24725[/ATTACH]Na de montage van de laatste beugel rij ik de desk weer onder de glasplaat. Super.Ik moet nog wel een constructie bedenken om de 2 andere 560 onder de desk te monteren maar dat gaat vast lukken.
Vandaag de laatste beugels gemaakt.
Het is allemaal handwerk dus het neemt wel wat tijd in beslag. Morgen even kijken naar de opening voor de voedingskabel. De Corsair AX1500i heeft een plug die een stuk groter is dan de AX1200i. Dat za lwel vijlen worden. Het is de bedoeling dat ik eerst gebruik ga maken van de bitspower reservoirs met de custom pootjes voordat ik me waag op het frezen van mijn distro plates.
[ATTACH=full]24725[/ATTACH]
Na de montage van de laatste beugel rij ik de desk weer onder de glasplaat. Super.
Ik moet nog wel een constructie bedenken om de 2 andere 560 onder de desk te monteren maar dat gaat vast lukken.