Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Zo vanmiddag weer even bezig geweest met het maken van een frontje.

Nog even naar de schuur om wat parket delen te pakken. Met de schaaf even de pen en groef verwijderd en daarna schuren.

Maar goed het is af dus we klagen niet. Verder even de zijkanten iets bijgewerkt en en uitstekende gedeelte weggezaagd en geschuurd.

Ik ga niet eerder schilderen voordat de rest ook af is anders weet ik het wel. Ha ha.

Blij dat dit ook klaar is. Nu de randen van de zijkanten waaronder de zwarte profielen van de leds komen.

[ATTACH=full]24562[/ATTACH]

Ja en vooral veel schuren. De zijkanten liepen door die heb ik met de decoupeerzaag weggezaagd.

[ATTACH=full]24563[/ATTACH]

Op de schuine kant komen de 140mm fans. Er moet nu nog een afscheiding komen 10 cm vanuit de achterkant. Waar de radiatoren komen. De glasplaat ligt aan de voor en achterkant op een 44mm brede hardhouten lat. Op de hartlijn komt een paneel.

Alles wordt inktzwart RAL 8001. De bus was leeg . Dus even naar Karwei voor een nieuwe bus "helaas dit is de oude lijn meneer". Wtf heb ik weer. Maar we kunnen het wel maken "oke doe maar".  We zien het wel.

[ATTACH=full]24564[/ATTACH]

Terug
Bovenaan